امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53194
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 11 فروردین 1396 - 18:08 | | ارسال توسط :

مافیا را به بازی بگیرید/ شهر در دست «پسرخوانده‌»ها

بازی ایرانی «پسرخوانده» شما را وارد دنیای متفاوت می‌کند؛ دنیایی پرهیجان، مرموز و مافیایی اما در عین حال کاملا ایرانی!

به گزارش بابل نوین، ایده اصلی طراحان بازی «پسرخوانده» را می‌توان در این شعار محوری آن‌ها خلاصه کرد؛ «خانواده مافیایی خودت را بساز و حرفه‌ای‌ترین آدم‌ها را استخدام کن. قبل از اینکه خیلی دیر شود و کنترل شهر از دست خانواده خارج شود باید ثابت کنید که قوی‌ترین پسرخوانده هستید و می‌توانید بزرگترین اتحاد را تشکیل بدهید.»

این یک فراخوان است برای گیمرهای علاقمندی که می‌خواهند به واسطه نصب یک بازی ایرانی بر تلفن همراه خود تجربه تازه‌ای را از حضور در میان خانواده‌هایی که هر یک سهمی از مافیای این شهر مجازی دارند کسب کنند.

بازی «پسرخوانده» امتیازات بسیاری دارد که از آن دسته می‌توان به گرافیک جذاب و فضاسازی آن اشاره کرد. تصویرسازی‌ها برای اماکن و کاراکترها هماهنگی قابل قبولی با فضای داستان دارد و باتوجه به سبک استرانژی و کارت محور بازی می‌توان این امتیاز را یکی از عوامل موثر در جذابیت بازی دانست.

در این بازی بازیکن برمبنای کارت‌هایی که در اختیار دارد علاوه‌بر امتیازات مثبت و منفی برای عبور از مراحل مختلف می‌تواند کاراکترهایی را به گروه مافیای خود بیفزاید و با گسترش دامنه نفوذ خود در شهر، دست بالاتر را در تقابل با دیگر گروه‌های مافیایی داشته باشد. در طول بازی هر بازیکن با به‌دست آوردن کاراکترهای بیشتر و پیشرفت آن‌ها باید خانواده‌ مافیایی قوی‌تری بسازد و بادیگر بازکنان وارد مبارزه شود.

 

بازکنان همچنین می‌توانند با ملحق شدن به اتحادها، به یکدیگر کمک کنند تا سریع‌تر در فضای بازی پیشرفت و علیه دشمنان با یکدیگر هم‌دست شوند. این امکان برای اولین بار در یک بازی ویدئویی ایرانی در سبک کارتی لحاظ شده است.

در مجموع پسرخوانده را می‌توان یکی از بازی‌های ایرانی آینده‌دار در بازار دانست که در صورت گسترش امکانات و افزودن زبان‌های مختلف به آن قابلیت عرضه بین‌المللی هم دارد و اینگونه گیمرها به صورت آنلاین می‌توانند با رقیبان خود در اقصی نقاط جهان به مبارزه و رویارویی بپردازند./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.