امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 4037
  پرینتخانه » اخبار بابل تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1394 - 1:10 | | ارسال توسط :

مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور مسئولین در بخش بندپی غربی برگزار شد

جشن روز معلم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن ورزشی بخش بندپی غربی برای تقدیر از فرهنگیان برگزار گردید.   به گزارش بابل نومه ، مراسم گرامیداشت روز معلم در بخش بندپی غربی شهرستان بابل برگزار شد . این جشن صبح پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور معلمان ، مسئولین آموزش و پرورش ، […]

جشن روز معلم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن ورزشی بخش بندپی غربی برای تقدیر از فرهنگیان برگزار گردید.

 

به گزارش بابل نومه ، مراسم گرامیداشت روز معلم در بخش بندپی غربی شهرستان بابل برگزار شد .

این جشن صبح پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور معلمان ، مسئولین آموزش و پرورش ، مدیر کل سازمان نوسازی و تجهیزات استان مازندران ، فرماندار بابل ، نمایندگان بابل در مجلس شورای اسلامی  و مسئولین بخش بندپی غربی در سالن ورزشی تسکی بخش برگزار گردید .

حسین نیاز آذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : سال گذشته یک صد میلیون تومان اعتبار برای تجهیز سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس بخش بندپی غربی تخصیص داده شد و امسال نیز دولت بیست و چهار هزار میلیارد ریال برای بخش آموزش و پرورش پیشنهاد داد که با تصمیم مجلس شورای اسلامی این مبلغ به ۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت .

وی افزود : اولین نیاز منطقه گاز مصرفی است که از خرداد ۱۳۹۱ عملیات گاز رسانی شروع شد و قبل از پایان همان سال ۲۰ درصد روستا ها از نعمت گاز شهری برخوردار شدند .

نیاز آذری خاطر نشان کرد : تنها ۱۸ درصد از این پروژه  باقی مانده و تا پایان سال ۹۴ همه روستا های بخش به گاز شهری دسترسی خواهند داشت .

نیاز آذری گفت : ۲ میلیارد و یک صد میلیون تومان جهت راه سازی به بخش بندپی غربی اختصاص داده شد و علاوه بر این پست برق ۶۳ کیلو واتی در آینده ای نزدیک به بهربرداری خواهد رسید .

وی در پایان اظهار داشت : طرح هایی برای احداث سد روی کلا ورد و سجاد رود برای تامین آب شرب و کشاورزی منطقه در حال بررسی و مطالعه است .

 

در ادامه مراسم سید علی قاسمی ( مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران ) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مطهری ( ره ) و الگو برداری همه بخصوص معلمان از ایشان گفت : استان مازندارن ۳۰۰ معلم شهید دارد که ۳ شهید از بخش بندپی غربی است .

قاسمی گفت : انبیاء از طرف خداوند آمدند تا انسان را به معراج عبودیت برسانند . در این استان معلمانی داریم که از مرخصی استیلاجی خود گذشته یا با بیماری صعب العلاج هم چنان کلاس درس خود را برگزار می کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت : بیشترین نرخ تسهیلات در استان را معلمان داشته و بیش از ۸۲ درصد معلمان این استان مدرکی بالاتر از کارشناسی دارند.

وی در پایان از نماینده بابل خواست طرح هایی  در مجلس شورای اسلامی برای حفظ منزلت معلم در جامعه تبیین کنند .

 

در بخش پایانی مراسم معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی استان مازندارن گفت : همه ما زیر بار منت معلم هستیم . آموزش و پرورش دارای رکن های سخت افزاری ، فضا ، تجهیزات و معلم است که معلم مهم ترین رکن آن بوده و باید امکانات مناسبی فراهم شود تا این قشر بتواند کار خود را انجام دهد .

وی خاطر نشان کرد : معلم فراموش شده نیست و همه مسئولین تلاش می کنند تا جایگاه این عزیزان در کشور حفظ گردد و اگر کاستی وجود دارد ناشی از فشار بیگانگان بر کشور است .

رئیسی گفت : امسال در بخش های تجهیز و نوسازی مدارس بخصوص استاندار سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی کمک خواهیم کرد و ۲ برابر مبلغی که در سال گذشته کمک شده در سال جاری کمک خواهیم کرد .

وی در پایان گفت : مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به نوسازی و تجهیز مدارس بخش بندپی غربی اختصاص داده می شود .

لازم به ذکر است در پایان مراسم از معلمان بازنشسته ، معاونان پرورشی و معلمان نمونه تجلیل شد و جوایزی اهدا گردید .

۵۱۲۹ ۵۱۳۱ ۵۱۳۲ ۵۱۳۵ ۵۱۳۶ ۵۱۳۸ ۵۱۴۱ ۵۱۴۲ ۵۱۴۴ ۵۱۴۶

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.