امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78589
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 20 بهمن 1396 - 14:01 | | ارسال توسط :

مردم از رانت‌خواری و فساد برخی مسئولان گله‌مندند/ حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام و وحدت ملت ما به دشمنان است

امام‌جمعه بابل گفت: به رغم خدمات گسترده نظام اسلامی مردم امروز از بی‌توجهی برخی به ارزش‌های دینی گله‌مند هستند، گله‌ مردم از آنانی است که تبعیض و رانت‌خواری می‌کنند و برخوردشان با مفاسد ضعیف است.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه بابل در بیان این فریضه الهی  اظهار کرد: نمازجمعه برطرفکننده نواقص افراد است زیرا معایب افراد را می‌پوشاند و زمینه تکامل انسان را فراهم می‌کند، در هنگام نمازجمعه باید بهترین لباس را پوشید و اول وقت در نماجمعه حاضر شد تا از برکت‌های این فریضه عبادی و سیاسی بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود:  انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اثر و تحول را در جهان معاصر برجای گذاشت، نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را باید گرامی بداریم و هوشیار باشیم که امروز پس از ۳۹ سال افزادی که در رسانه‌های خود درصدد القای ناکارآمدی نظام اسلامی هستند و مرتب با تبلیغات خود از غفلت افراد سواستفاده می‌کنند.

امام جمعه بابل ادامه داد: متاسفانه القای دشمن بر بعضی از دوستان ناآگاه اثر گذاشت در صورتی که انقلاب اسلامی زمینه بالندکی و ارتقای نسل انقلاب را فراهم کرد، از جمله دستاوردهای انقلاب که باید به آن اشاره کنیم، ارتقا تراز سیاسی ایران در سطح جهانی و جایگاه کشور ما  در نظام بین‌المللی است.

این مسئول با اشاره به  پیشرفت‌های ایران در دوران پس از انقلاب تصریح کرد: بنیان نظامی ملت ایران بعد از انقلاب ارتقای چشمگیری پیدا کرد و امروز در سایه زحمات و تلاش‌های نسل معاصر، مقتدرترین کشور در منطقه هستیم و دشمن جرات اجرایی کردن گزینه‌های روی میز خود را ندارد.

حجت‌الاسلام روحانی مردم را از وجود رانت‌ها گله‌مند برشمرد و  گفت:  به رغم همه خدمات گسترده نظام اسلامی مردم امروز از بی‌توجهی برخی به ارزش‌های دینی گله‌مند هستند، گله‌ مردم از آنانی است که تبعیض و رانت‌خواری می‌کنند و برخوردشان با مفاسد ضعیف است.

وی افزود:  منتاسفانه جریانی ناصواب و غلط موجب شد تا مدیران صدیق نظام مورد اتهام قرار بگیرند، بسیاری از مسئولان خدمتگذار برای مردم تلاشی صادقانه انجام می‌دهند و بدنه اصلی نظام و کشور سالم است اگرچه برخی خائن هستند و مسئولیت را طعمه قرار دادند.

خطیب جمعه بابل اذعان کرد:  راه‌حل درمان مشکلات کشور اطلاعات از فرامین رهبری است و باید مدیریت نیروهای انقلابی در کشور جدی گرفته شود، اگر مدیریت امور در کشور به دست افراد انقلابی سپرده شود مشکلات حل خواهد شد، مسئولان توجه کنند که اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های داخلی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را به ویژه در حوزه اقتصاد ناکام بسازد.

روحانی با اشاره به برپایی میز خدمت پیش از اقامه نمازجمعه بابل ادامه داد:  امروز این میز با ابتکار جالب فرماندار محترم برگزار تا مسئولان و مدیران شهرستان درس خدمتگذاری را در عمل اجر کنند که از آنها صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

این مسئول با تاکید بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را جدی بگیرید، با حضور پرشور در راهپیمایی انسجام،پ و وحدت خود را نشان داده و از نظام اسلامی حفاظت کنید.

امام جمعه بابل بیان کرد: مردم روستای شهیدپرور هریکنده امروز حرکتی زیبا انجام داده و در قالب یک کاروان بزرگ و با پای پیاده خود را به نمازجمعه رساندند، این حرکت جای تقدیر دارد.

وی در پایان رفتار توهین‌آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران ایرانی را محکوم کرد و  گفت: این شرکت که با در اختیار داشتن بازار کشور خون مردم ما را می‌مکد و بساط فروشی در کشور ما فراهم کرد، برای چند گوشی به ورزشکاران و همه ملت ما اهانت کرد، مسئولان باید برخوردی جدی و محکم با این شرکت انجام دهند تا دیگر هیچ شرکتی جرات دهن‌کجی به ملت ما را نداشته باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.