امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78587
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 20 بهمن 1396 - 12:30 | | ارسال توسط :

مسئولان به جای زیاد حرف زدن مشکلات مردم را حل کنند/ رهبری ناخدای برحق کشتی انقلاب است

فرمانده سپاه بابل در سخنان پیش از خطبه‌ نمازجمعه گتاب گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید کردند که همه وظیفه دارند به مردم خدمت کنند و خدمت به مردم تودهنی به دشمنان است بنابراین مسئولان به جای زیاد حرف زدن مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی سخنران پیش از خطبه شهر  گتاب با اشاره به مصادف شدن دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه اظهار کرد: اگر به زندگی فاطمه‌الزهرا دقت کنیم، خواهیم دید که دفاع از ولایت در دستور کار ایشان بود، رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) با همین نگاه د رمقابل مستکبران داخلی و خارجی ایستاد و به واسطه راهی که از اهل بیت یاد گرفته بود به میدان آمد.

وی افزود: علت اینکه انقلاب به ثمر رسید و مردم نیز آن را همراهی کردند، پذیرش حکومت دینی بود، مردم اسلام را پذیرفتند و در ۱۲ فروردین سال ۵۸ نشان دادند اسلام را قبول دارند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: زمانی در این کشور سفارت‌های خارجی برای مردم تصمیم می‌گرفتند اما امام‌خمینی(ره) حقارت‌هایی که بر مردم روا می‌شد را نپذیرفتند و خواهان عزت مردم بودند.

این مسئول با انتقاد از تحلیل‌های سیاسی نادرست برخی از مسئولان تصریح کرد: تعجب می‌کنم چطور برخی که روزی  بر سفره انقلاب نشسته و نان  آن را خوردند ، با امام بودند و توطئه‌های دشمنان را دیدند اما امروز نگاه تحلیلی دیگری دارند که درست نیست و به دشمن خوشبین هستند.

عزت ملت ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سرهنگ رمضانی یادآور شد: انقلاب ما در حرکتی باشکوه و انقلابی همه حقارت‌ها را از کشور برچید و عزت را جایگزین کرد، انقلاب اسلامی ما توانست بستر عزت را در کشور فراهم کند، این عزت دستاورد بزرگ انقلاب بود.

وی افزود: امروز در خارج‌ از مرزهای کشور مردم فلسطین و بسیاری کشورهای دیگر از ایران برای ایجاد امنیت تشکر می‌کنند زیرا در حال حاضر ایران اسلامی در اوج امنیت و عزت قرار دارد و بسیاری از کشورها امنیت خود را از ایران طلب می‌کنند، اینها همه بخشی از دستاوردهای انقلاب است.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران تحول بزرگی را رقم زد و دشمن هیچ وقت نتوانست جلوی ایران بایستد حتی با ۱۷ هزار ترور مردم ایران همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند، حتی با اینکه دشمن اطراف ایران را تحت تاثیر قرار داد، در  افغانستان، پاکستان و برخی از کشورهای بزدل عربی پایگاه نظامی ایجاد کرد و هزینه‌های میلیارد دلاری انجام داد اما به نتیجه نرسید و ما در بسیاری از برنامه‌ها شکست‌پذیری دشمن را به عین دیدیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز دشمن به واسطه همه امکانات و تجهیزاتی که داشت نتوانست از سد ایمان انقلابی مردم ایران بگذرد زیرا انقلاب اسلامی فقط پدیده‌ای از سال ۴۲ تا ۵۷ نیست، خیر، عده‌ای اشتباه می‌کنند که این انقلاب تمام شده است بلک باید بندانند که انقلاب به حیت امام خمینی، رهبری  و جنگ تحمیلی ختم نمی‌شود زیرا انقلاب ما منوط به اشخاص نیست و تا همیشه در تاریخ ماندگار است.

فرمانده سپاه بابل بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی شب گذشته فرمودند که قطعا ۲۲ بهمن، ۲۲ بهمنی تماشایی خواهد بود، زیرا ایشان می‌داند این ملت آرمان امام را درک کرد و می‌داند که بنا است به واسطه انقلاب اسلامی حکومت مهدوی برپا شود.

ولایت فقیه عقیده و باور ماست

وی افزود: دشمنان بدانند ولایت فقیه عقیده و باور ماست و ما از این باور دست برنخواهیم برداشت از این‌روست که مردم ما آرمان‌های امام، رهبر و انقلاب را باورد دارند.

این مسئول با اشاره به فتنه‌های اخیر تاکید کرد: دشمنان برای نابودی اسلام و ایران هیچ‌گاه دست بردارد نیستند بنابراین مردم باید هوشیار باشند و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را به خوبی تشخصی دهند.

وی ضمن اشاره به نقش مهم مسئولان ادامه داد: امام خمینی(ره) در زمان پیروزی انقلاب فرمودند این انقلاب برای ملت و مردم است و پس از ایشان مقام معظم رهبری همواره تاکید کردند که همه وظیفه دارند به مردم خدمت کنند و خدمت به مردم تودهنی به دشمنان است بنابراین مسئولان به جای زیاد حرف زدن مشکلات مردم را حل کنند.

سرهنگ رمضانی در پایان گفت: امروز مقام معظم رهبری همان ناخدای برحق کشتی انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم با درایت‌هایشان و حضور مردم مشکلات کشور نیز حل خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.