امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60613
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 11 تیر 1396 - 20:05 | | ارسال توسط :

مشعل‌دار ایران در بازی‌های پارالمپیک زمستانی مشخص شد

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولان از انتخاب حسن میرزاحسینی به عنوان مشعل‌دار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک زمستانی خبر داد.

به گزارش بابل نوین عیسی ساوه شمشکی با اعلام این خبر گفت: حسن میرزاحسینی، اسکی باز رشته آلپاین تیم معلولان از طرف، حامی مالی پارالمپیک، به عنوان مشعل‌دار بازی‌های پارالمپیک زمستانی انتخاب شده است و روز ۲۵ آذرماه به کره جنوبی محل برگزاری مسابقات می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی ایران برای شرکت در کمپ آسیایی کره‌جنوبی، افزود: مسابقات کاپ آسیا در ۳ مرحله و در کشورهای ایران، چین و کره‌جنوبی برگزار خواهد شد که مرحله نخست آن در کره برگزار می‌شود و ۳ ورزشکار و یک مربی و یک سرپرست از ایران برای شرکت در این کمپ دعوت شده‌اند.

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولان ادامه داد: این کمپ به مدت ۱۳ روز در کره‌جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی از ۱۴ تا ۲۹ آذرماه در کمپ آسیایی و مسابقات کاپ آسیا شرکت خواهد کرد. اسامی تیم ملی نیز اعلام خواهد شد. این مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک نیز به شمار می‌رود.

وی در پایان یادآور شد: احمد کاویان، از مربیان اسکی ایران برای شرکت در کارگاه آموزشی مربیگری اسکی صحرانوردی به مدت ۱۱ روز در کره‌جنوبی شرکت خواهد کرد./م
منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.