امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65761
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 26 شهریور 1396 - 14:59 | | ارسال توسط :

منابع مالی دولت در پرداخت یارانه ۹۶ مشخص نیست

به گزارش بابل نوین، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تخلف دولت در پرداخت یارانه‌های نقدی اظهار کرد: طبق قانون هدفمندی یارانه ها دولت باید از محل مابه التفاوت افزایش قیمت حامل های انرژی یارانه نقدی پرداخت کند ، اما آمارها نشان می دهد که تا به امروز این اقدام […]

به گزارش بابل نوین، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تخلف دولت در پرداخت یارانه‌های نقدی اظهار کرد: طبق قانون هدفمندی یارانه ها دولت باید از محل مابه التفاوت افزایش قیمت حامل های انرژی یارانه نقدی پرداخت کند ، اما آمارها نشان می دهد که تا به امروز این اقدام صورت نگرفته است.

پورابراهیمی تصریح کرد: دولت نهم ، دهم و یازدهم در قبال قانون هدفمندی یارانه‌ها از واکنش واقعیت اقتصادی به دور بودند اما امیدواریم دولت دوازدهم نسبت به این موضوع از سابقه اجرایی بهتری برخوردار باشد.

پورابراهیمی در پایان گفت: با این شرایط مشخص نیست که دولت تا پایان سال از محل کدام منابع ،بودجه لازم برای پرداخت یارانه‌های نقدی را تأمین خواهد کرد.

گفتنی است؛ چندی پیش رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برداشت یازده هزار میلیارد تومانی دولت از محل بودجه عمومی کشور به منظور پرداخت یارانه‌های نقدی خبر داده و زمان برگشت آن را هم پایان امسال اعلام کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.