امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73477
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 17 آذر 1396 - 15:57 | | ارسال توسط :

منزوی: واردات؛ بازار ماشین های دوخت را فلج کرد

به گزارش بابل نوین، عباس منزوی رییس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران ماشینهای دوخت و بافت در خصوص مشکلات موجود در بازار اظهار کرد: نظارت کافی بر میزان واردات کالا صورت نگرفته، به طوری که به صورت بی رویه نمونه های خارجی وارد کشور شده و موجب انبار شدن تولیدات داخلی و کالاهای دیگر کسبه شده است. […]

به گزارش بابل نوین، عباس منزوی رییس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران ماشینهای دوخت و بافت در خصوص مشکلات موجود در بازار اظهار کرد: نظارت کافی بر میزان واردات کالا صورت نگرفته، به طوری که به صورت بی رویه نمونه های خارجی وارد کشور شده و موجب انبار شدن تولیدات داخلی و کالاهای دیگر کسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش ماشین های دوخت و بافت کشور، تنها توانایی تولید چرخ های خیاطی را داشته بیان کرد: کیفیت چرخ های خیاطی خانگی تولید داخل، قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده و شرایط لازم را برای حضور در بازار های جهانی به هراه داشته، اما به دلیل کمبود سرمایه، مجبور به کاهش میزان تولیدات بودیم.

این مقام مسوول، با اشاره به اینکه توانایی تولید دیگر ماشین آلات دوخت و بافت در کشور وجود نداشته است اظهار کرد: شرایط لازم برای تولید اعم از خط تولید قطعات مورد نیاز دستگاه ها، سرمایه و دانش تولید موجود نبوده است.

رییس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران ماشینهای دوخت و بافت با توجه به اینکه قرار نیست در همه بخش ها افراد به تولید بپردازند تصریح کرد: بخش زیادی از افراد شعار تولید سر می دهند و در صحنه ی اجرا به وعده های خود عمل نمی کنند چرا که فاصله حرف تا عمل زیاد است ، درحالیکه، کشور شرایط لازم برای تولید سوزن چرخ خیاطی را نداشته، چرا که تقاضا برای این کالا کم است.

منزوی درپایان اذعان کرد: تولید و واردات هر کالایی در کشور که صرفه اقتصادی نداشته و موجب تضرر دیگر فعالان در بازار خواهد شد به طوری که تولید و واردات هر محصولی، موجب از بین رفتن سرمایه و نیروی انسانی کشور خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.