امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65273
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 18 شهریور 1396 - 22:43 | | ارسال توسط :

نامگذاری روزی به نام «شهدای میانمار» در مسابقات بین‌المللی قرآن ۹۷

در حاشیه آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن بیانیه محکومیت جنایت‌های اخیر علیه مسلمانان مظلوم میانمار قرائت شد.

به گزارش بابل نوین، در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که امروز، ۱۸ شهریورماه در حسینیه ثارالله(ع) ارومیه برگزار شد، بیانیه دفاع از مسلمانان میانمار و محکومیت جنایات انجام شده بر آنها توسط علی قاسم آبادی از قاریان قرآن کریم قرائت شد.

متن این بیانیه بدین شرح است؛
«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهٌ»
ما قاریان، حافظان، مدرسان و مبلغان کتاب قرآن این روزها در شرایطی کنار یکدیگر ایام مسابقات سراسری را طی می‌کنیم که خارج از مرزهای کشورمان، مدافعانی هستند که از جان و مال و نوامیس مملکت در مقابل وحشیگری غرب و عوامل آن ایستاده و با خون خود مرزهای جمهوری اسلامی ایران را حراست و پاسداری می‌کند.
این روزها قلب امام زمان(عج) و جد بزرگوارشان رسول رحمت و مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) از مظلومیت و قتل عام امت رسول خدا در کشور میانمار سرشار از تألم و درد و رنج است.
ما همه با هم ضمن اینکه نسل کشی مردم مظلوم و مسلمانان میانماری را توسط عوامل خودفروخته و فریب خورده غربی محکوم می‌کنیم، هم قسم می‌شویم تا صدای مظلومیت آنها را به گوش دیگر قاریان و حافظان و اساتید و مدرسان و مبلغان و دیگر مردم جهان برسانیم در همین راستا تقاضا داریم که؛
۱-مسئولان امور قرآنی، دبیرخانه آگاه‌سازی متسابقین بین‌المللی از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان را راه‌اندازی و صدای مظلومیت مسلمانان میانمار را به گوش سفیران قرآنی دیگر بلاد برسانند.
۲- حداقل یک روز در مسابقات بین‌المللی پیش روی ایران اسلامی با عنوان «شهدای میانمار» نامگذاری و در طراحی‌ها و امور تبلیغاتی لحاظ شود. /ص
ایکنا
و السلام علیکم و رحمهالله/ جمعی از قاریان و حافظان و اساتید و معلمان قرآن ایران اسلامی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.