امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62693
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1396 - 17:00 | | ارسال توسط :

نبود ۹ بازیکن تاثیرگذار، دلیل اصلی ضعف استقلال

به گزارش بابل نوین، مصدوم‌ها و محروم‌های زیاد استقلال در دیدار نخست فصل جدید، باعث تغییرات عمده در این تیم شد.علیرضا منصوریان مجبور شد از پنج بازیکن جدید تیمش در ترکیب اصلی مقابل نفت آبادان رونمایی کند. اگر عظیم گوک جوانی که فصل قبل زیاد فرصت هماهنگی با سایرین را پیدا نکرده بود هم به […]

به گزارش بابل نوین، مصدوم‌ها و محروم‌های زیاد استقلال در دیدار نخست فصل جدید، باعث تغییرات عمده در این تیم شد.علیرضا منصوریان مجبور شد از پنج بازیکن جدید تیمش در ترکیب اصلی مقابل نفت آبادان رونمایی کند. اگر عظیم گوک جوانی که فصل قبل زیاد فرصت هماهنگی با سایرین را پیدا نکرده بود هم به این فهرست اضافه کنیم، تعداد این بازیکنان به عدد شش می‌رسد. اما از شانس بد منصوریان و استقلال، این مصدومیت و محرومیت بیشتر شامل حال بازیکنان شاخص تیمش شد.

جالب است که هیچ کدام از ۹ بازیکن برتر اسقلال در فصل گذشته (بر اساس نمره‌ آنالیزورهای نود)، در دیدار مقابل نفت آبادان فرصت بازی پیدا نکردند. امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند. کاوه رضایی، رابسون جانواریو و محسن کریمی در لیست این فصل استقلال حضور ندارند. مجید حسینی و امید نورافکن محروم بودند. علی قربانی و حسین حسینی هم بنا به نظر کادرفنی روی نیمکت نشستند. از این جمع، فقط علی قربانی به عنوان تعویضی وارد زمین شد.

لیست ۹ بازیکن برتر فصل گذشته استقلال بر اساس نمره‌های نود:

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.