امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77726
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 07 بهمن 1396 - 19:25 | | ارسال توسط :

استقبال یاوران‌ موعود از نخستین دوره سیر مطالعاتی مهدویت در بابل

نخستین دوره سیر مطالعاتی مهدویت به نام یاوران موعود در بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین،  نخستین دوره سیر مطالعاتی مهدویت با عنوان ” یاوران موعود ” عصر شنبه هفتم بهمن در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

اداره کل کتابخانه‌های مازندران با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) طرح سیر مطالعاتی یاوران موعود را با هدف بسترسازی مطالعه پیرامون موضوع مهدویت تدارک دید.

علیرضا امیرسلیمانی معاون فرهنگی مسجد مقدس محدثین بابل در ابتدای این کارگاه اظهار کرد: افرادی که مایل به رشد معرفت خود در حوزه مهدویت هستند لازم است در این بحث مطالعه داشته باشند، این دوره‌ها در ابتدا با محوریت کتاب « نگین آفرینش » شامل درس‌نامه عمومی معارف مهدویت شروع شد و علاقمندان با حضور در این کارگاه‌ها گواهینامه دریافت می‌کنند و در نهایت افرادی که بیشترین همراهی را داشته باشند به عنوان یاوران موعود شناخته می‌شوند.

در ادامه مراسم که به صورت کارگاهی برگزار شد،حجت‌الاسلام محمدرضا فوادیان استاد مرکز تخصصی مهدویت قم پیرامون دلایل اهمیت مهدویت به  ایراد سخن پرداخت و به پرسش‌های حاضران در این خصوص پاسخ داد.

گفتنی‌است سیر مطالعاتی یاوران موعود و کارگاه‌های مرتبط با آن تداوم خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این طرح فرهنگی به یکی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان بابل مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.