امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64343
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 04 شهریور 1396 - 14:03 | | ارسال توسط :

نخستین نمایش «همه می دانند» در جشنواره کن

پخش کننده فرانسوی فیلم فرهادی اعلام کرد نخستین نمایش این اثر در نهم ماه مه ۲۰۱۸ خواهد بود.

به گزارش بابل نوین، فیلم فرهادی به نام «همه می دانند» بنا به نوشته سایت الوسینه از ۲۱ ماه اوت در شهر مادرید شروع شده وپایان فیلمبرداری در اواخر نوامبر خواهد بود.

پخش کننده فرانسوی این فیلم از هم اکنون تاریخ به نمایش در آمدن آنرا اعلام کرده که ۹ماه مه ۲۰۱۸ خواهد بود.درضمن  جشنواره کن هم از همین تاریخ ۹ مه شروع خواهد شد. اوبرنامه ریزی کرده که فیلم جدید فرهادی درکن شرکت کند . این دومین باراست که کارگردان مشهور ومطرح سینمای ایران آن هم با هنرپیشه های سرشناس در خارج از کشور فیلم می سازد. فرهادی برای فیلم جدیدش کلیه عوامل تولید را از اسپانیا انتخاب کرده است؛به جز هایده صفی یاری که تدوین را به عهده خواهد داشت. ماجرای فیلم مربوط به دختری به نام کارولینا است که برای دیدار فامیلش به دهکده زادگاه خود در اسپانیا برگشته، اما دراین اجتماع فامیلی دختر بچه ای گم میشود وماجرا ابعاد دیگری به خود می گیرد.

به گزارش بانی فیلم،به نوشته سایت اسپانیایی سینه اند تله،این فیلم تا ۱۴ هفته آینده در لوکیشن های مختلف شهر مادرید جلوی دوربین خواهد بود. یونیورسال این فیلم را توزیع خواهد کرد.

پنه لوپه کروز، خاویر باردم، ریکاردو دارین بازیگر فرانسوی، ادواردو فرناندز، باربارا لنی، الویدا مینگز، اینما کوئستا، روژه کاسامایور، رامون باره آ، کارلا کامپرا و… هنرپیشگان «همه می دانند» هستند./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.