امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63246
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 18 مرداد 1396 - 8:38 | | ارسال توسط :

نشست خبری امام‌جمعه بابلکنار با اصحاب رسانه و مدیران کانال‌های فضای مجازی

به مناسبت روز و هفته خبرنگار نشست خبری امام‌جمعه بابلکنار با اصحاب رسانه و مدیران کانال‌های فضای مجازی منطقه در انجام شد.

به گزارش بابل نوین، همزمان با روز و هفته خبرنگار نشست خبری حجت‌الاسلام عباس بابائیان امام‌جمعه بابلکنار با اصحاب رسانه و مدیران کانال‌های فضای مجازی منطقه در دفتر ایشان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام بابائیان بر نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی جامعه تاکید و اظهار کرد: بزرگترین مسئولیت خبرنگاران مطالبات مردم از مسئولان است از این رو سعادت و شقاوت کشور به دست خبرنگاران رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ همیشه این قلم‌ها و صاحبانش بوده‌اند که تحول آفرین بودند، قلم خبرنگاران باید بصیرت‌افزا، آگاهی دهنده و تحول آفرین باشد و پایه امور دین و دنیا به دو چیز بسته است قلم و شمشیر و باید این نکته را بگویم که  قدرت و زور قلم از قدرت و زور شمشیر هم بالاتر است.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به وظایف خطیر خبرنگاران افزود: قلم خبرنگار می‌تواند سرنوشت جامعه را متحول کند پس پیگیر حق و عدالت در جامعه بودن از وظایف اصلی خبرنگاران محسوب می‌شود اگر همه خواب هستند خبرنگاران باید بیدار باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از اصحاب رسانه‌ و مدیران کانال‌های تلگرامی که در طول سال‌های گذشته با مجموعه ستاد نمازجمعه همکاری داشتند تقدیر به عمل آمد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.