امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70820
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 27 آبان 1396 - 13:31 | | ارسال توسط :

نشست سازمان جهانی گردشگری در جاماییکا برگزار می‌شود

مدل‌های موفق و ابتکاری جهت شراکت بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه رشد و توسعه پایدار گردشگری جهانی در نشستی سه روزه در جامائیکا، بررسی می‌شوند.

به گزارش بابل نوین،به نقل از برکینگ تراول نیوز، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل (UNWTO)، دولت جاماییکا، بانک جهانی و بانک توسعه آمریکا، به زودی مسئولیت میزبانی کنفرانسی در مورد مشاغل و رشد فراگیر در شهر مونتگو بی واقع در جاماییکا را بر عهده خواهند داشت.

این رخداد که با تم موضوعی «شراکت برای گردشگری پایدار» برگزار خواهد شد، به بررسی و بحث در مورد آینده این صنعت در منطقه کاراییب، مخصوصا با توجه به وقوع فاجعه های طبیعی از جمله توفان ایرما که اخیرا خسارت‌های زیادی به بار آورد، خواهد پرداخت.

این رخداد از روز بیست و هفتم ماه نوامبر آغاز می‌شود و تا روز بیست و نهم ادامه خواهد داشت.

یکی از اهداف این نشست شناسایی و معرفی مدل‌های موفق و ابتکارهای آینده خواهد بود که از شراکت و همکاری بین بخش‌های دولتی و خصوصی شکل می‌گیرند و می‌توانند به رشد و توسعه پایدار گردشگری در سطح جهانی کمک کنند.

این رخداد همچنین پلتفورمی برای رهبران جهانی بخش گردشگری و همچنین دولت‌ها، اهداکنندگان و سازمان‌های توسعه‌ای و تامین سرمایه فراهم می کند تا یک برنامه کاری بین المللی به منظور توسعه و ترویج رشد فراگیر اقتصادی و اجتماعی از طریق گردشگری تعبیه کنند.

این کنفرانس با معارفه‌ای برای آینده، کار خود را با بررسی  گردشگری در منطقه کاراییب آغاز خواهد کرد.

طالب ریفایی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری می‌گوید: گردشگری پتانسیل کمک کردن به تمامی ۱۷ هدف توسعه پایدار تعیین شده توسط سازمان ملل کمک کند، اما ما تنها در صورتی موفق به دستیابی به اهداف مشترک خود خواهیم شد که شراکت‌هایی قدرتمند و پایدار بسازیم.

او اضافه کرد: کنفرانس جاماییکا نقطه عطفی در تعیین کردن چارچوب‌هایی جدید برای همکاری در عرصه ترویج و ترفیع گردشگری پایدار و یک میراث مهم برای سال بین‌المللی توسعه پایدار گردشگری یعنی سال ۲۰۱۷ خواهد بود

بیش از ۱۰۰ سخنران تجربیات و دانش خود را طی این رخداد سه روزه با حضار و مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.