امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70947
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 28 آبان 1396 - 14:36 | | ارسال توسط :

نظرمحمدی:‌ ذوب آهن در ضد حملات بسیار خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ذوب آهن بسیار بسیار هوشمند و در ضد حملات خطرناک است.

به گزارش بابل نوین،علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تسلیت می‌گویم و باشگاه سپیدرود و هواداران این تیم همدرد آنها است. می‌خواهم از هیئت دولت و رئیس جمهور خواسته‌ای داشته باشم که هر ماه یارانه‌ای به افرادی که نیازمند هستند تعلق می‌گیرد و فکر می‌کنم اگر یارانه هر کسی ۵۰۰ تومان کم شود و به مردم کرمانشاه اختصاص یابد، جای دوری نمی‌رود. فکر می‌کنم هر کسی که یارانه نقدی می‌گیرد به آن راضی باشد. دلیرمردان کرمانشاهی در سال‌های جنگ معرفت خود را نشان دادند.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول و رسیدن به نیمه دوم جدول به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم. حسین ابراهیمی به علت سه اخطاره بودن غایب است و محمد نزهتی را هم به احتمال ۹۹ درصد در اختیار نداریم. غیبت این دو بازیکن در بازی‌های گذشته بسیار تأثیرگذار بودند، مشکل‌ساز خواهد بود. با جوانانی که چشم امید سپیدرود هستند و با حمایت هواداران، امیدواریم سه امتیاز این دیدار را بگیریم. حریف بسیار بسیار هوشمند و در ضد حملات خطرناک است. در خط حمله حریف، تبریزی، شریفات و حسینی بازی می‌کنند که بسیار زهردار هستند و بازیکنان در خط دفاعی باید بسیار هوشمندانه بازی کنند.

سرمربی سپیدرود در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان تیمش و اینکه چگونه می‌خواهد از این اشتباهات جلوگیری کند، تصریح کرد: فوتبال بازی اشتباهات است و کادر فنی هیچ تیمی نمی‌تواند اشتباهات فردی بازیکنی را پیش بینی کند. هیچ بازیکنی دوست ندارد اشتباه فردی مرتکب شود و همه بازیکنان دوست دارند بهترین بازی خود را در زمین به نمایش بگذارند و تیمشان به برتری برسد.

نظرمحمدی در خصوص غیبت و یا حضور حسین کعبی در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: خوشبختانه مصدومیت کعبی رفع شده و او مشکلی برای بازی ندارد. کعبی می‌تواند در بازی فردا به عنوان کاپیتان به تیم ما کمک کند.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.