امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56221
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1396 - 9:09 | | ارسال توسط :

نیاز به قرآن‌پژوهی بیش از همیشه احساس می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نیاز به قرآن پژوهی بیش از همیشه احساس می‌شود.

به گزارش بابل نوین، احد جاودانی در اختتامیه جشنواره قرآنی زلال وحی که میزبانی چالوس در سالن همایش های دانشگاه آزاد برگزار شد با اشاره به اینکه بشر در مقطع کنونی بیشتر از سایر مقاطع نیاز به رجوع به قرآن دارد اظهار کرد: به لحاظ چالش هایی که جامعه را تهدید می کند قرآن پژوهی بیشتر از گذشته نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه آشنایی با قرآن ورود جدی یافت تصریح کرد: پژوهش در متون قرآنی یکی از ضرورت هاست تا نسل جوان با این حوزه بیشتر آشنا شود.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران معرفی نادرست از قرآن را در این زمان بسیار خطرناک قلمداد کرد و گفت: از مجموع دو هزار کانال تلویزیونی در دنیا ۲۷۳ شبکه در رابطه با مکاتب الحادی و موضوعات دینی را مطرح می کنند که در تقابل با تفکر اسلامی است و برگزاری اینگونه همایش ها بیشتر از گذشته یک ضرورت به نظر می رسد.

جاودانی خاطر نشان کرد: نگاه دولت و وزارت ارشاد این است که در کنار دلسوزان جامعه برای رفع چالش ها و شکوفایی تفکر اسلامی گام بردارد.

وی از برگزاری همایش گرامیداشت مقام علمی علامه فاخری یکی از علمای بزرگ منطقه با کمک موسسه فاخری در آذر ماه خبر داد و گفت: فراخوان علمی این برنامه داده شده است منتظر رسیدن مقالات است./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.