امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81871
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1397 - 12:27 | | ارسال توسط :

هشتمین جشنواره ملی بهارنارنج در بابل برگزار شد

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بابل از معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در هشتمین جشنواره ملی بهارنارنج خبر دادند.

به گزارش بابل نوین، هشتمین جشنواره ملی بهارنارنج با رویکرد فرهنگی و اجتماعی با محوریت معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و گردشگری در پارک نوشیروانی بابل در حال برگزاری است.

در این جشنواره مهندس کبود فیروزجایی شهردار بابل با برشمردن ظرفیت های مختلف بابل اظهار کرد: گردشگری و بهارنارنج خود به تنهایی می‌تواند ظرفیت‌های عظیمی را برای اشتغال و صنعت بابل به وجود آورد و نگاه ما به این جشنواره همین بود.

وی افزود: شادابی و نشاط مردم بابل دیگر مسئله‌ای است که ما در این‌گونه برنامه‌ها پیگیر آن هستیم و فرهنگ‌سازی در آن با توجه به مناسبت‌های مختلف نیز مورد توجه دست اندرکاران قرار دارد.

در بخش دیگری از این برنامه مهندس سیدمقیم مقیمی عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌های کشور با مهم خواندن این‌گونه همایش‌ها گفت: باید به‌دنبال معرفی توانمندی‌های مردمن بابل از جمله جوانان این شهرستان به دیگر نقاط کشور باشیم و در کنار این‌گونه جشنواره‌ها پیگیری مسائل عمرانی نیز از اهم واجبات در مسیر ساخت بابلی در خور جایگاه مردم آن است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به نگاه عمرانی در بستر سازی برای ایجاد اشتغال ادامه داد: ایجاد اشتغال باید همراه با ایجاد بسترهای آن باشد و مسائل عمرانی را با این رویکرد که ظرفیت‌های بابل را فعال کنیم شروع می‌کنیم و پیگیر آن تا به نتیجه رساندن در کمترین زمان ممکن هستیم، آزادسازی و ایجاد ساحلی مناسب برای بابلرود در این راستا در حال انجام است.

وی با انتقاد تند از فدراسیون فوتبال و برنامه ۹۰ در مورد حواشی هفته پایانی لیگ یک فوتبال کشور اظهار کرد: به نا حق جلوی صعود تیم محبوب و لایق خونه به خونه گرفته شد و آقای فردوسی‌پور بداند قبل از به دنیا آمدنش دریای بابل و چند ملی پوش بابلی بودند و از نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا حق مردم بابل را مطالبه کنند.

شایان ذکر است این جشنواره از روز ۱۲ اردیبهشت ماه جاری آغاز و امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت پس از سه روزکاری در بوستان نوشیروانی با برنامه‌های متنوعی چون عصر شعر، اجرای برنامه‌ها و بازی‌های بوئمی محلی، ایجاد غرفه‌های مختلف معرفی توانمندی‌های مردم بابل و برگزاری جشن ویژه نیمه شعبان با حضور بیش از ده هزار نفر به کار خود پایان داد.

عکاسان: کیوان یوسف‌پوری، رضا اسماعیل‌تبار و روح‌اله قلی‌پور

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.