امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79386
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1396 - 20:55 | | ارسال توسط :

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان در یک نگاه

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه با سه دیدار پیگیری شد و تیم های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و سالوت تهران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش بابل نوین، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با سه مسابقه در شهرهای تهران (دو دیدار) و بهنمیر مازندران پیگیری شد. حساس ترین مسابقه این هفته در سالن مجد آرا بهنمیر برگزار شد و تیم بانوان این شهر میزبان پیکان تهران بود و سه بر یک مغلوب میهمان خود شد.

پیکانی ها در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میزبان خود شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند تا نهمین برد خود در لیگ برتر بانوان سال ۹۶ را تجربه کنند. این مسابقه یک ساعت و ۵۶ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر داشت. پیکان تهران با این برد تعداد امتیازهای خود را ۲۸ رساند و همچنان در صدر جدول باقی ماند.

تیم بهنمیر مازندران نیز با ۶ برد و ۱۷ امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند. نسرین حق شناس، شفیقه احدی و منیژه صادقی به ترتیب داور اول، داور دوم و ناظر این مسابقه بودند. این دیدار قرار بود ساعت ۱۶ برگزار شود که با درخواست باشگاه پیکان، موافقت باشگاه بهنمیر مازندران و سازمان لیگ یک ساعت زودتر آغاز شد.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر بانوان تیم ذوب آهن اصفهان در تهران میهمان آبنوس بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا همچنان مدعی قهرمانی باقی بماند. ذوبی ها در حضور ۲۰۰ تماشاگر و در مدت ۸۰ دقیقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۵ آبنوس را شکست داد و به نهمین برد خود دست یافتند. زینب حقی، پگاه حکام زاده و اکرم ابن یمین به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بانوان و در خانه والیبال تهران تیم های سالوت تهران و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که سالوت سه بر صفر به پیروزی رسید. شهرداری تبریز در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میزبان خود شد تا همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر بانوان باقی بماند. این مسابقه ۷۹ دقیقه طول کشید، ۱۰۰ تماشاگر داشت و سالوت با کسب این پیروزی به سومین برد خود دست یافت و ۱۰ امتیازی شد. نرگس افشین و هنگامه پورحسن داوران اول و دوم این مسابقه بودند و طوبی بهپوری نیز بر این دیدار نظارت داشت. تیم نماینده تهران که با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول است، این هفته استراحت دارد.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته یازدهم به قرار زیر است:

۱- پیکان تهران ۹ برد و ۲۸ امتیاز
۲- ذوب آهن اصفهان ۹ برد و ۲۶ امتیاز
۳- بهنمیر مازندران ۶ برد و ۱۷ امتیاز
۴- نماینده تهران ۴ برد و ۱۲ امتیاز
۵- سالوت تهران ۳ برد و ۹ امتیاز
۶- آبنوس تهران ۲ برد و ۶ امتیاز
۷- شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز

خبرگزاری برنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.