امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53468
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 فروردین 1396 - 18:22 | | ارسال توسط :

همه باید برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال برنامه ریزی و تلاش کنند/حضور مردم در عرصه انتخابات موجب اقتدار نظام و کشور خواهد شد

به گزارش بابل نوین، جمعی از اعضای کابینه، معاونان وزرا، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظام بانکی کشور صبح امروز (دوشنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند. جهانگیری در این دیدار‌ها با اشاره به نامگذاری امسال بنام «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب، بر برنامه ریزی و تلاش همه دستگاه‌ها و […]

به گزارش بابل نوین، جمعی از اعضای کابینه، معاونان وزرا، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظام بانکی کشور صبح امروز (دوشنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

جهانگیری در این دیدار‌ها با اشاره به نامگذاری امسال بنام «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب، بر برنامه ریزی و تلاش همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای تحقق این شعار تاکید کرد.
در این دیدار‌ها که همزمان با پایان یافتن تعطیلات نوروزی انجام شد، معاون اول رییس جمهور با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، حضور مردم در عرصه را موجب اقتدار و نشاط سیاسی کشور و انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: دولت تمام مساعی خود برای برگزاری با شکوه این رویداد مهم بکار خواهد بست.
در این دیدار‌ها مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز گزارشی از حوزه مسئولیت و برنامه‌های آتی جهت پیشبرد برنامه‌های دولت ارائه کردند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.