امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53467
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 فروردین 1396 - 18:20 | | ارسال توسط :

همگی از کاندیدای جبهه مردمی حمایت می‌کنیم/این جبهه از ابتدا بر اساس عدالت شکل گرفت

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا حاجی بابایی پس از حضور در نشست اقشار ۶٠٠٠ نفره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با کاندیداهای جبهه، درباره مکانیزم جبهه مردمی برای معرفی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه مردمی از ابتدا بر اساس عدالت شکل گرفت و بنای کار ما نیز از روز اول بر این اساس بود که اشتباهات […]

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا حاجی بابایی پس از حضور در نشست اقشار ۶٠٠٠ نفره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با کاندیداهای جبهه، درباره مکانیزم جبهه مردمی برای معرفی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه مردمی از ابتدا بر اساس عدالت شکل گرفت و بنای کار ما نیز از روز اول بر این اساس بود که اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم.

وی ادامه داد: امروز کشور نیاز دارد که امور موجود و مشکلات کنونی رفع شود و جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز بر همین اساس تلاش می‌کند.

حاجی بابایی در رابطه با سازوکار انتخاب کاندیدای نهایی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: قطعا طبق نظرسنجی‌ها و نظر افراد مسئول در جبهه اگر به کاندیدای واحدی برسیم، همگی از آن کاندیدا حمایت می‌کنیم.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب تلاش می‌کند بر اساس اراده ملت در مسیر پیروزی گام بردارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره بهبود وضعیت اقتصادی در کشور اظهار داشت: واردات بی رویه و عدم دفاع از بازار داخلی و همچنین بی‌توجهی به بازار کشور باعث شده که بسیاری از افراد با مشکل مواجه شوند. اقتصاد مقاومتی امروز ظرفیت عظیمی را دارد که می‌تواند اقتصاد را دوباره احیا و رونق را به بازار برگرداند.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بد بانک‌ها بیان داشت: بانک‌ها امروز در یک انحراف سیر می‌کنند و متاسفانه این مراکز پولی علی‌رغم جمع آوری نقدینگی در کشور کمترین گام را در ایجاد اشتغال بر می‌دارند، واقیعت امر این است که بانک‌ها در مسیر دلالی و خود فربه‌ای سیر می‌کنند و به نوعی رقیب بلامنازع بخش خصوصی نیز شده اند.

وی ادامه داد: عملکرد بانک‌ها عاملی برای عدم رشد بخش خصوصی شده است، بانک مرکزی نیز متاسفانه تبدیل به یک خزانه برای دولت شده است و کمترین بهره را برای مردم ایجاد می‌کند.

حاجی بابایی در پایان خاطر نشان کرد: باید با تقویت شورای فقهی در بانک‌ها و همچنین ساماندهی این مراکز پولی، جلوی ضرر این مراکز مالی را بگیریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.