امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67537
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 21 مهر 1396 - 15:31 | | ارسال توسط :

هیچ‌کس حتی رییس‌جمهور حق تحریف سیره امام‌حسین(ع) را ندارد/ دولت وعده‌هایی که داد را فراموش نکند

امام‌جمعه گتاب گفت: هیچ‌کس حتی رییس‌جمهور حق ندارد سیره امام‌حسین(ع) را تحریف کند این حرکات ناشایست است که کام مردم متدین و انقلابی را تلخ می‌کند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر گتاب با اشاره به اهمیت توجه به روح و روان انسان‌ها اظهار کرد: توجه به روح و روان از فاکتورهای تقوا است که باید افراد در این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: من تعجب می‌کنم عده‌ای برای این‌که به جسم‌شان ضربه نخورد و شاید غذایی برای‌شان ضرر داشته باشد نمی‌خورند، اما اگر بگوییم کاری برای روح شما ضرر دارد قبول نمی‌کنند و بازهم آن را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی ادامه داد: همه باید در خصوص ورزش صحبت و مطالعه جدی انجام دهیم، متاسفانه ما بیشتر از آن‌که ورزشکار باشیم تنها ورزش‌بین هستیم بنابراین مسئولان ورزش برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش باید اقدام کنند.

امام‌جمعه گتاب با اشاره به مشکلات شهرک ‌صنعتی تصریح کرد: مشکلاتی در شهرک صنعتی رجه پیش آمد‌و عده‌ای سوال کردند که چه چاره‌ای باید اندیشید، بنده معتقدم باید به‌صورت قانونی اقدام کرد، متاسفانه در این زمینه مسئولان کوتاهی کردند، زمانی ما می‌گوییم مرگ بر آمریکا اینجا باید گفت مرگ بر بی‌مسئولیتی و کم‌کاری.

حجت‌الاسلام تقی‌پور با اشاره به تحریکات برخی شبکه‌های ماهوراه‌ای در برهم زدن آرامش جامعه گفت: امثال کسانی مانند حسینی و علی‌نژاد همدست یکدیگر و در راستای اهداف شیطان بزرگ دست به توطئه می‌زنند و مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند تا آرامش کشور را برهم بزنند، در صورتی که این‌ها خود با پرونده‌های فساد اخلاقی و مالی از کشور فرار کردند و حال تحت حمایت جریان‌های ضدانقلابی هستند.

وی افزود: اهداف چنین برنامه‌هایی ایجاد رعب و وحشت، فضاسازی تبلیغاتی علیه اقتدار و امنیت ملی ایران، آسیب‌رسانی به اموال عمومی، یارگیری مقطعی از جوانان و نوجوانان احساسی، تصویرسازی وارونه درباره بیکاران و خوراک‌سازی برای بنگاه‌های تبلیغاتی دشمن علیه نظام، انقلاب و ایجاد تشکیک و شبهه در افکار عمومی علیه جریان‌های فعالی سیاسی کشور است.

خطیب‌جمعه گتاب با ضمن دادن هشدار به مسئولان کشور خطاب به رییس‌جمهور یادآور شد: بنده خود طلبه هستم و با رییس‌جمهور بحث طلبگی می‌کنم، جناب روحانی در زمان طلبگی اساتید به ما یاد دادند که به اصل بپردازیم و از حاشیه پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: در زمان انتخابات متاسفانه رییس‌جمهور رفتارهایی را بروز دادند که با اهداف و آرمان‌های انقلاب، امام و خواسته‌های مردم همخوانی نداشت، ایشان با مردم فاصله‌گذاری کردند انتخابات تمام شد و حتی در بازگشایی دانشگاه‌ها دوباره حاشیه‌سازی شد، حاشیه‌هایی که خلاف انقلاب است.

تقی‌پور افزود: رییس‌جمهور با حاشیه‌سازی غرور مومنان انقلابی و مردم را جریحه‌دار نکند، ایشان خود باسواد است و همان‌ طور که رهبری فرمودند اندیشمندند اما به عقیده بنده فرصت مطالعه زیادی ندارد و به‌همین دلیل به‌دنبال حاشیه می‌رود.

وی تصریح کرد: رییس‌جمهوری باید به وظیفه ذاتی خود بپردازد و به قسمی که خورده متعهد باشد، حتی اگر کسی حاشیه‌سازی می‌کند جلوی آن را هم بگیرد نه اینکه خود حاشیه‌ساز شود.

امام‌جمعه گتاب با اشاره به عدم تحقق وعده‌های دولت اظهار کرد: ما همه به وعده‌هایی که دولت داده واقفیم اما در این‌جا بیان نمی‌کنیم تا بزرگ شود یا بگویند در مقابل دولتیم، اما تذکر می‌دهیم که دولت وعده‌هایی که داد را فراموش نکند.

وی تاکید کرد: هیچ‌کس حتی رییس‌جمهور حق ندارد سیره امام‌حسین(ع) را تحریف کند این حرکات ناشایست است که کام مردم متدین و انقلابی را تلخ می‌کند.

این مسئول با اشاره به موضع‌گیری مناسب روحانی در برابر سخنان ترامپ در سازمان ملل افزود: از اینکه رییس‌جمهور در نیویورک نسبت به حرف‌های بی‌ادبانه ترامپ و گستاخی‌های وی با سخنان خود جواب مناسبی داد و ما افتخار کردیم این وظیفه ایشان است که باید در همه عرصه‌ها انجام دهد.

حجت‌الاسلام تقی‌پور در پایان گفت: وظیفه امام و مسئولان این است که به جامعه نور بتاباند و زوایای تاریک را برای مردم روشن کند نه اینکه خود موجب از بین رفتن روشنی در جامعه شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.