امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74984
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 01 دی 1396 - 17:14 | | ارسال توسط :

والورده: نه تونل افتخار می‌زنیم و نه می‌‌خواهیم برای‌مان تونل افتخار بزنند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد که تیمش در ال‌کلاسیکو برای قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها تونل افتخار نخواهد زد.

به گزارش بابل نوین، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از ال‌کلاسیکوی فردا (شنبه) که مردانش از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران میهمان رئال مادرید هستند، به این سؤال که آیا شاگردانش برای تیم میزبان که به تازگی قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها شده است، تونل افتخار خواهند زد یا نه، گفت: زدن تونل افتخار حرکتی بود که سال‌ها پیش به‌عنوان یک تمجید نمادین میان بازیکنان صورت می‌گرفت، اما آن کار مربوط به زمانی بود که فوتبال این‌قدر زیر ذره‌بین قرار نداشت و به این متهم نمی‌شد که دارد همه چیز را آلوده می‌کند. ما واقعاً برای رئال مادرید و چیزهایی که این تیم در سال جاری کسب کرده، احترام قائلیم، اما در مورد تونل افتخار باید بگویم که به شخصه نه من دوست دارم که برای کسی تونل افتخار بزنیم و نه دوست دارم که برای‌مان تونل افتخار بزنند. این حرکت آن شأنی را که سال‌های گذشته داشت، از دست داده است.

والورده در پاسخ به این سؤال که آیا بارسلونا شانس بیشتری برای کسب پیروزی در ال‌کلاسیکو دارد، تأکید کرد: خیر. من این‌گونه فکر نمی‌کنم. این بازی با سایر بازی‌های از نظر امکان تغییر جایگاه ما در جدول فرقی ندارد. این بازی به اندازه استرسی و اضطرابی که برایش وجود دارد برای جایگاه ما در جدول مهم نیست. علاوه بر این رئال مادرید در خانه‌اش بازی می‌کند.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رئال مادرید برای این بازی بیش از میهمان کاتالان خود تحت فشار است هم عنوان کرد: خیر. با توجه به حساسیت بازی هر دو تیم تحت فشار قرار دارند. البته با توجه به اینکه آنها در جدول پایین‌تر هستند ممکن است کمی بیشتر تحت فشار قرار داشته باشند اما این تفاوت آنقدرها نیست.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.