امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62928
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 13 مرداد 1396 - 14:45 | | ارسال توسط :

پایان ناکامی‌های پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر

سرخپوشان تهرانی شب گذشته با پیروزی مقابل تراکتورسازی، به هشت فصل ناکامی خود در هفته دوم لیگ برتر خاتمه دادند.

به گزارش بابل نوین، در دومین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، شب گذشته تیم پرسپولیس موفق شد در شهر تبریز میزبان خود تراکتورسازی را با نتیجه ۲-۱ مغلوب کند تا با ۶ امتیاز از دو بازی خیلی زود دوباره به صدر جدول لیگ بازگردد.

سرخپوشان تهرانی در حالی موفق شدند میزبان تبریزی خود را در دومین هفته از لیگ برتر مغلوب کنند، که در هشت فصل گذشته هیچ وقت موفق به کسب سه امتیاز در هفته دوم نشده بودند و این برای اولین بار در طول ۹ فصل اخیر است که پرسپولیس در پایان هفته دوم لیگ برتر، ۶ امتیاز کامل از دو بازی اول خود کسب کرده است.

آخرین باری که پرسپولیس توانسته بود از دو بازی اول خود ۶ امتیاز کسب کند، فصل ۸۸-۸۷ بود. سرخپوشان که در آن فصل مدافع عنوان قهرمانی لیگ بودند، با غلبه بر سایپا و پاس همدان در دو بازی اول خود، ۶ امتیاز کسب کردند. البته آنها در ادامه و از هفته سوم، روزهای خوبی را در لیگ سپری نکردند و در پایان فصل در رده پنجم لیگ قرار گرفتند.

از بعد از آن فصل، تا همین فصل جاری و بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس در هشت فصل پیاپی، موفق به کسب امتیازات کامل از دو بازی اول خود در لیگ و همچنین پیروزی در بازی دوم خود نشده بود تا اینکه روز گذشته با غلبه بر تراکتورسازی، طلسم ناکامی‌های سرخپوشان در هفته دوم شکسته شد و این تیم نه تنها در بازی دوم خود برنده شد، بلکه باتوجه به پیروزی در هفته اول، موفق به کسب ۶ امتیاز از دو بازی نخست خود شد.

پرسپولیس بعد از فصل ۸۸-۸۷ که موفق شده بود دو بازی اول خود را با برد تمام کند، در هشت فصل گذشته در هفته دوم رقابت‌های لیگ به ترتیب مقابل تیم‌های استقلال اهواز، صبای قم، شاهین بوشهر، فجرسپاسی، ذوب‌آهن، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و دوباره فولاد خوزستان ناکام بود و نتوانسته بود حریفان خود را در هفته دوم لیگ مغلوب کند و به دلیل همین ناکامی‌های در هفته دوم، در هشت فصل گذشته هیچ وقت داشتن ۶ امتیاز کامل در پایان هفته دوم را تجربه نکرده بود. طلسمی که البته بالاخره در فصل جاری شکسته شد.

نتایج پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در هشت فصل گذشته به شرح زیر است:

فصل ۸۹-۸۸

پرسپولیس ۱-۱ استقلال اهواز

فصل ۹۰-۸۹

صبای قم ۲-۱ پرسپولیس

فصل ۹۱-۹۰

شاهین بوشهر ۲-۱ پرسپولیس

فصل ۹۲-۹۱

پرسپولیس ۲-۳ فجرسپاسی

فصل ۹۳-۹۲

ذوب‌آهن ۰-۰ پرسپولیس

فصل ۹۴-۹۳

فولاد خوزستان ۲-۰ پرسپولیس

فصل ۹۵-۹۴

استقلال خوزستان ۲-۱ پرسپولیس

فصل ۹۶-۹۵

پرسپولیس ۱-۱ فولاد خوزستان/م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.