امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54090
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 20 فروردین 1396 - 13:39 | | ارسال توسط :

پرسپولیس – الریان قطر؛ انتقام از تیم چند ملیتی در آزادی

سرخپوشان پايتخت در دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا فردا به مصاف تيم الريان قطر مى روند.

به گزارش بابل نوین، دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و الریان قطر در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت ١٩ در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود.

شاگردان برانکو با پیروزى برابر پیکان و شکست تراکتور سازى و توقف استقلال تا حدود زیادى قهرمانى خود در لیگ برتر فوتبال مسجل کردند.
اکنون آنها قصد دارند در لیگ قهرمانان آسیا هم حضورى مقتدرانه داشته باشند اما کار سختى برابر تیم قدرتمند الریان قطر پیش رو دارند.
شاگردان برانکو در بازى رفت مقابل الریان قطر با نتیجه ٣ بر ١ شکست خوردند. براین اساس آنها با حضور هواداران پرشور خود به دنبال جبران نتیجه بازى رفت و انتقام از شاگردان لادروپ هستند.
سرخپوشان پایتخت در بازى رفت برابر الریان قطر با وجود در اختیار داشتن مالکیت توپ و خلق ١٩ موقعیت گلزنى فقط توانستند یک گل به ثمر برسانند و شکست سنگینى مقابل حریف قطرى خود متحمل شدند.
به هر حال شاگردان برانکو با ۴ امتیاز در جایگاه سوم گروه D رقابتهاى لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. آنها در صورت برترى برابر الریان قطر به صدر جدول این گروه صعود مى کنند.
تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف لیگ برتر فوتبال خط دفاع مستحکمى ندارند و تاکنون ۶ گل دریافت کردند. به هر حال باید دید برانکو چه تدبیرى براى گل نخوردن برابر تیم الریان قطر در نظر مى گیرد؟
در آن سوى میدان، تیم الریان قطر با ۶ امتیاز صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا است.
این تیم در بازى رفت برد شیرینى مقابل پرسپولیس بدست آورد اما در بازى برگشت در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادى کار سختى پیش رو دارد.
تا با تا بازیکن ژاپنى – برزیلى تیم الریان قطر در بازى رفت ستاره بازى بود و توانست دو گل بزند و زمینه ساز گل سوم تیمش باشد.
به هر حال مدافعان پرسپولیس باید مراقب تا با تا مهاجم قطرى باشند تا وى به راحتى نتواند گلزنى کند.
فرشاد احمدزاده به علت مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس در بازی برابر الریان قطر نیست و به احتمال زیاد علیپور جایگزین وی در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت می شود.
ساتوریجی به همراه ساگاروتورو و ساماچی هیروشی از ژاپن این بازی قضاوت می کنند و حسین ابویحیی از لبنان به عنوان داور چهارم این بازی است. /ص
باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.