امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80303
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 24 اسفند 1396 - 13:49 | | ارسال توسط :

پلمپ سه واحد فروشگاه عرضه سموم نباتی

بازرسان جهاد کشاورزی از آغاز امسال تاکنون سه واحد فروشگاه عرضه سموم نباتی را در قائم شهر پلمپ کردند.

به گزارش بابل نوین، مجید جعفری مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر با اشاره به اینکه ۱۱ ماهه امسال، ۳ واحد فروشگاه عرضه سموم نباتی در این شهرستان پلمپ شد، گفت: ۳ واحد فروشگاه عرضه سموم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در زمینه توزیع و فروش میوه‌های قاچاق و سموم غیرمجاز، توسط کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و اکیپ نظارتی شهرستان قائم شهر امسال، ۲۶۵ مورد بازدید از فروشگاه‌های سموم نباتی، واحد‌های تره بارفروشی و سورتینگ این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر گفت: ۱۱۷ فروشگاه عرضه سموم نباتی غیر مجاز و سورتینگ ازآغاز امسال تاکنون در این شهرستان تذکر دریافت کردند.

جعفری افزود: ۱۸۰ مورد مربوط به فروشگاه‌های سموم نباتی و واحد‌های تره بارفروشی و ۸۵ واحد سورتینگ بود.

وی با بیان اینکه در این بازدید‌ها نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی حضور دارند، گفت: ۱۱۷ مورد تذکر شفاهی و ۲۰ مورد تذکر کتبی به این واحد‌ها داده شد که در صورت تکرار موارد در بازدید‌های بعدی نسبت به پلمپ این واحد‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: از این فروشگاه‌های غیر مجاز انواع سموم شامل کود، گرانول، برگ چسب موش، ماسک خارجی، سم مایع، کود سولفات آمونیم و دستگاه سمپاش به ارزش به ارزش ۸۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهربا بیان اینکه در این گشت مشترک، یک فقره تخلف به ارزش ۴۸۳ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد، گفت: در این بازدید ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود اوره، ۳۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی دی آمونیم فسفات و ۱۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود سولفات پتاسیم توزیع خارج از شبکه کشف شد./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.