امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54705
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 27 فروردین 1396 - 18:22 | | ارسال توسط :

پنجعلی: با اراده قوی الهلال را می بریم

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که مجموعه عوامل دست به دست هم داده تا پرسپولیس پس از سال ها قهرمان شود و به همین دلیل آن را شیرین و لذت بخش می داند.

به گزارش بابل نوین، محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد قهرمانی پرسپولیس و دلایل آن گفت: اول جا دارد این قهرمانی را که واقعا هم شیرین بود، تبریک بگویم؛ چون تیم پرسپولیس امسال هم فوتبال زیبا بازی می کرد و هم امتیازات را به خوبی گرفت و این موضوعی است که اکثر کارشناسان به ان اذعان دارند. این تیم از همان ابتدا بوی قهرمانی می داد.

وی در ادامه با ستایش از حمایت هواداران پرسپولیس حمایت آن را کم نظیر و دلیل اصلی موفقیت سرخپوشان خواند و ادامه داد: این حمایت کم نظیر بود و فکر می کنم سهم مردم و هواداران در این پیروزی و موفقیت بیشتر بوده است. عامل مهم را این موضوع می دانم و از لحاظ معنوی هم فوت هادی نوروزی در ایجاد انسجام تیمی کمک زیادی به ما کرد. کادر فنی هم خیلی باتجربه و هوشمند بود و مدیریت هم به خوبی حاشیه ها را کنترل کرد. حتی اینجا باید از کادر پزشکی و تدارکات و سایر اعضای تیم هم نام برد و با کمک همه این عوامل بود که همه چیز دست به دست هم داد تا تیم به قهرمانی برسد. ضمن اینکه امسال یک دوجین بازیکن خلاق و باهوش در تیم داشتیم و با اتکا به این بازیکنان بود که تیم هم قشنگ بازی می کرد و هم دوست داشتنی بود. مجموع این موضوعات باعث شد تا این قهرمانی واقعا بچسبد.
پنجعلی در پاسخ به این سوال که نیمکت پرسپولیس در این فصل بارها باعث اذیت شدن تیم و هواداران شد، عنوان کرد: یک سری جابجایی هایی روی نیمکت صورت گرفت ولی نیمکت باید برای بازی های آسیایی تقویت شود؛ چرا که بازی های آسیایی دشوارتر است و با این شرایط به مشکل می خوریم. در مراحل بالاتر کار سخت تر از این هم می شود و این موضع نشان می دهد که آنها کار بیشتری کرده اند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازی آینده پرسپولیس مقابل الهلال و اینکه این تیم کار سختی برای پیروزی در این دیدار پیش رو خواهد داشت، بیان کرد: در فوتبال نشد وجود ندارد و پیروزی برابر الهلال هم یک اراده قوی می خواهد. این موضوع را هم باید قبول کنیم که بدون تعصب گروه پرسپولیس دشوارترین گروه مسابقات است، اما به هر حال تیم مدعی باید ببرد. ما باید آسیایی تیم هایمان را ببندیم و حداقل اگر مهره های خارجی هم می آوریم، مهره های تاثیرگذار باشند و درغیر این صورت باید ریشه و ساختار فوتبال را تغییر دهیم و به معنی واقعی حرفه ای کنیم.
پنجعلی در ادامه با انتقاد از شرایط فوتبال در ایران و نبودن درآمدزایی در آن، تاکید کرد: ما الان آماتور هم نیستیم. فوتبال ما دولتی است و اصلا درآمد زایی ندارد. تلویزیون و درآمد حاصل از آن در همه جای دنیا بزرگترین وسیله درآمدزایی است ولی در ایران هیچ درآمدی از این طریق به دست نمی آید.
پیشکستوت باشگاه پرسپولیس در پایان در واکنش به اتفاقات روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز و توهین به هادی نوروزی بازیکن مرحوم پرسپولیس عنوان کرد: به عمرم چنین چیزی ندیده بودم. البته نباید همه طرفداران را به این عده مرتبط دانست؛ ولی این عده ادب ندارند و به دیگران هم آسیب می رسانند. معتقدم باید خود هواداران با این عده برخورد می کردند. تا حالا ندیده بودم به یک فوتبالیستی که زحمت کشیده و دستش از دنیا کوتاه شده است توهین کنند. این یک رفتار بی ادبی آشکار و رفتار زشت بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.