امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28695
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 30 مرداد 1395 - 20:59 | | ارسال توسط :

پیام علی‌نجفی نماینده مردم بابل صادر شد

علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی پیامی به مناسبت هفته دولت صادر کرد.

photo_2016-08-20_20-41-58

به گزارش بابل نوین، به مناسبت آغاز هفته دولت علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی پیامی به شرح زیر در کانال رسمی خود منتشر کرد:

 

باسمه‌تعالی

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، موارد ذیل جهت آگاهی مردم شریف شهرستان بابل ایفاد می‌گردد:

تلاشهای دولت تدبیر و امید در زمینه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی را ارج نهاده و امیدوارم نتیجه این اقدامات، به خروج هر چه سریعتر کشور از رکود اقتصادی منجر شود.

شهرستان بابل علیرغم همه ظرفیت‌ها و زمینه‌های موجود، از مشکلات اساسی در حوزه‌های مختلف رنج می‌برد که بیکاری جوانان از مهمترین این مشکلات محسوب می‌شود.

شهرستان بابل بایستی از طراز و جایگاه بالاتری که استحقاق آنرا دارد برخوردار باشد، این مهم محقق نمی‌شود مگر در پرتو همکاری، هم‌افزایی و البته مجریان توانمند، با انگیزه و دارای طرح، ابتکار و همراهی صادقانه و عملی مدیران استان و شهرستان با رویکردها و راهبردهای دولت تدبیر و امید، بویژه راست گفتاری و راست کرداری با مردم فهیم و عزیز !

در این راستا پرهیز از عوام‌فریبی، شعار‌زدگی و اقداماتی که به کاهش اعتماد عمومی مردم منجر خواهد شد، بایستی در سرلوحه امور قرار گیرد. بر این اساس مدیران رشید، آزاده و متخصص، کاردان و صاحب صلاحیت، قطعا به نفع مصالح و منافع عمومی شهرستان خواهند بود!

چنانچه این مشی و مرام مورد توجه قرار گیرد، مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمت‌گزاری متعهدانه و صادقانه را بر (خدای نکرده) فرصت‌طلبی‌های ناشیانه! ترجیح خواهند داد!

بدون تردید اینجانب حامی مدیران و مسئولینی هستم که با تاسی از منویات مقام معظم رهبری و سیره شهیدان والا‌مقام، خدمت بی منت به مردم را بر هرگونه منافع شخصی، گروهی و باندی، ترجیح می‌دهند. در این راستا، اینجانب بعنوان وکیل مردم شریف شهرستان بابل بر اساس وظایف و مسئولیت ذاتی خود، در ایفای نقش نظارتی مصمم بوده و معتقد هستم که نمایندگان مجلس نبایستی در نقش یک مسئول اجرایی، تداخل وظایف با قوه مجریه را موجب شوند و متقابلا مسئولین اجرایی نیز نبایستی در نقش کاتالیزور وعده‌های انتخاباتی نمایندگان ظاهر شوند.

تنها در این صورت است که اینجانب با بی‌ثبات سازی مدیران اجرایی با حب و بغض‌های انتخاباتی مخالف هستم و ارزیابی و نظارت بر فعالیت مسئولین اجرایی را بر اصول شرافت، انصاف، تخصص، تجربه، انگیزه و ابتکار، استوار می‌نمایم.

بدون تردید انسجام و اتحاد همه دلسوزان حقیقی به تامین اهداف  گران‌سنگ توسعه شهرستان بابل کمک خواهد کرد.

علی نجفی
نماینده مردم شریف شهرستان بابل

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.