امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28701
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گالری عکس, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 31 مرداد 1395 - 1:45 | | ارسال توسط :

تیم شهدای درزیکلای بابل قهرمان هشتمین دوره فوتبال پیشکسوتان مازندران + تصاویر

مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام شهدای حاجیکلا و شهدای مدافع حرم در ایستگاه هشتم با قهرمانی تیم درزیکلای آخوندی به کار خود پایان داد.

اصلی پیشکسوتان حاجی کلا

به گزارش بابل نوین، هشتمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان مازندران یادواره شهدای حاجی کلا بابل با قهرمانی تیم شهدای درزیکلای آخوندی و نایب قهرمانی تیم شهدای گتاب و مقام سومی تیم آمل به پایان رسید.

آرمان کردی مسئول برگزاری مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از سراسر مازندران شرکت کردند و نزدیک به ۶۸۰ بازیکن با حضور در زمین بر رونق این دوره از مسابقات افزودند.

وی افزود: مسابقات در دو زمین روستای حاجی‌کلا و دهک برگزار و در مدت ۵۰ روز عصرها در دو وقت چهل دقیقه‌ای برابر با مقررات قانونی فیفا به کار خود پایان داد.

مسئول برگزاری هشتمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان مازندران ادامه داد: هزینه‌های برگزاری این مسابقات در سنوات گذشته و در دوره جاری برعهده شورای محل، پایگاه بسیج، خیران نیک‌اندیش و خانواده این حقیر بوده که خوشحالیم در جهت رشد و ارتقای ورزش گامی بر می‌داریم.

کردی گفت: از نکات قابل توجه در این دوره برگزاری مسابقات در رده سنی نوجوانان بود که با حضور ۸ تیم و قهرمانی تیم بابل نوین شهدای گنج‌افروز همزمان با مسابقات پیشکسوتان برگزارشد و امیدواریم در سال‌های آتی نیز بتوانیم به همین روش ادامه دهیم.

مهندس غلامرضا دلجو یکی از خیرین ورزش دوست که بخشی از هزینه‌های این دوره از مسابقات را متحمل شده است در مورد انگیزه خود در این زمینه به خبرنگار ما گفت: هدف اصلی بنده و دیگر خیرین منطقه ارج نهادن به مقام شهدای والا مقام بود که این دوره از مسابقات را به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری کردیم تا یاد و خاطره رشادت مدافعین حرم آل‌الله همچنان در ذهن‌ها بماند و راهشان ادامه داشته باشد.

دلجو ادامه داد: اینکه بتوانیم بستری را فراهم کنیم تا جوانان و پیشکسوتان بتوانند در فضای مناسب به ورزش پرداخته و نیازهای سلامتی جسمی خود را برطرف کنند برایمان انگیزه‌ای مضاعف پدید می‌آورد و در کنار این مسئله زمانی نزدیک به دوماه شاهد هستیم که این ورزشکاران در کنار فعالیت‌های اجتماعی و کاری خود به ورزش با نگاه جدی تری مواجه می‌شوند، این مسئله باعث دادن امید به زندگی بهتر به دوستان است و خدا را شاکریم.

وی خاطر نشان کرد: هزینه‌های برگزاری هشتمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهدای حاجی‌کلا بیش از ۱۸۰میلیون ریال برآورد شده که توسط خیرین ورزش دوست منطقه پرداخت شده است.

به گزارش بابل نوین، در مراسم اختتامیه این مسابقات حجت‌الاسلام محسن شیخی امام‌جمعه زرگرشهر، نقی مصطفی‌زاده گنجی بخشدار لاله‌آباد، سیدمقیم مقیمی نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها و دیگر مسئولان حضور داشتندکه تیم شهدای درزیکلای آخوندی به دلیل ۳قهرمانی در مسابقات کاپ اصلی قهرمانی را برای همیشه به خانه برد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.