امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79028
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 28 بهمن 1396 - 19:14 | | ارسال توسط :

پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین دیدار دوستانه مقابل روسیه

تیم ملی فوتسال بانوان ایران اولین دیدار دوستانه خود برابر روسیه را با نتیجه دو بر یک به پایان برد.

به گزارش بابل نوین،  اولین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه امروز( شنبه) برگزار شد. این بازی در شرایطی انجام گرفت که روس‌ها در دقایق ابتدایی گل اول بازی را وارد دروازه ایران کردند. بازی در ادامه از سوی دوتیم هجومی برگزارشد. در فاصله دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول، فشار بازیکنان تیم ایران بر دروازه روسیه به گل ختم شد و سارا شیربیگی توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

بازی در نیمه دوم هیجان بیشتری به خود گرفت و فشار دو تیم بر دروازه‌ها بیشتر شد و هر دو تیم فرصت‌های زیادی را برای گل زدن از دست دادند تا این که مهسا کمالی از تیم ایران توانست در دقیقه ۳۷ گل برتری ایران را وارد دروازه روسیه کند. به این ترتیب تیم ملی فوتسال بانوان ایران اولین دیدار دوستانه خود را برابر نایب قهرمان جهان با پیروزی پشت سر گذاشت.

دیدار دوستانه تیم ملی روسیه و ایران در سالن چمران دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران با ظرفیت محدود ۵۰۰ نفر برگزار شد. بیش از ۴۵۰ تماشاچی در سالن حضور داشتند که در بین آنها تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۶ سال و تیم فوتسال جوانان نیز حاضر بودند.

لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته بانوان،کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال جوانان بانوان، سرمربی تیم فوتبال جوانان،کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان و مسئولین معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان این دیدار را از نزدیک نظاره کردند./ص

تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.