امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
- دعوت آحاد جامعه به حضور در راهپیمایی روز قدس
- دومین گردهمایی سرداران و امیران پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار شد
- پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانهها بزرگترین کارکرد خبرنگاران/ کار خبر و اطلاعرسانی نوعی جهاد تبیین است/مدیرانی که پاسخگوی رسانهها ومردم نیستند عملکردشان قابل پذیرش نیست
- چه کسی پاسخگوی عدم بهرهبرداری مردم بابل و مازندران از توان علمی دانشگاهیان منطقه است/کسب رتبه نخست کشور و ششم جهان توسط دانشگاه نوشیروانی در مرجعیت علمی تایمز/مسئولان بیشتر به ظرفیتهای دانشگاه نوشیروانی در حل مشکلات توجه کنند
- دکتر آرایی عضو شورای پژوهش و فناوری فنی و حرفهای کشور شد
چرا مخاطبان اکران نوروز ۹۶ کاهش یافت؟
به گزارش بابل نوین، اکران نوروز در سال ۹۶ آنچنان باید و شاید چنگی به دل نزد و نسبت به سالهای گذشته فروش قابل ملاحظهای نداشت. عدهای معتقدند که ترکیب فیلمها مناسب اکران نوروزی نبود و به همین دلیل مردم رغبت چندانی برای تماشای فیلم پیدا نکردند و از سویی دیگر گران شدن بلیت های سینما مزید بر علت شد تا مخاطبان سینما را در سبد کالای فرهنگی خود قرار ندهند و گزینههای دیگری را ترجیح دهند.
وی افزود: علت دیگر عدم تبلیغات مناسب است، سال گذشته به تعداد نامحدود و در زمانی خوب هر آنونسی بالای سه دقیقه از شبکههای خارجی پخش میشد اما الان دیگر پخش نمیشود و این تبلیغاتی که در مدت زمان ده ثانیهای پخش میشود، جوابگو نیست.
رییسیان اذعان داشت: در عین حال افت فروش آنقدر زیاد نیست و هنوز چشم اندازی نسبی دارد که در طول زمان و در اکرانهای بعدی بیشتر به چشم میآید و بدتر هم خواهد شد.
*صباغ زاده: مخاطب از فیلمهای سرگرم کننده بیشتر لذت میبرد
وی افزود: در این راستا تبلیغات بیتاثیر نیست و از سویی مسائل و مشکلات اقتصادی جوانها، جیب خالی و گرفتاریهای خانوادهها مزید بر علت شده تا به مقولههای واجب تری نسبت به سینما فکر کنند.
آباجان , اخبار فرهنگ و هنر بابل نوین , اکران , بلیت سینما , خوب، بد، جلف، , رغبت , علیرضا رییسیان , کارگردان , ماجرای نیمروز , مخاطب , نوروز
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.