امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28736
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 31 مرداد 1395 - 12:21 | | ارسال توسط :

کاروان اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) به عتبات عالیات اعزام شد

اعزام 6 اتوبوس زائر از هیات یافاطمه‌الزهرای بابل با نام اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) به سوی کربلا انجام شد.

اصلی کاروان کربلا هیات بذری

به گزارش بابل نوین، کاروان کربلای معلی با نام اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) از هیات یا فاطمه‌الزهرای بابل به عتبات عالیات اعزام شد.

این کاروان که متشکل از۲۶۰ نفر از عاشقان و خادمان امام حسین(ع) در هیات یا فاطمه‌الزهرای بابل است برای ششمین سال متوالی در این طرح فرهنگی مذهبی شرکت می‌کند.

در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور مسئولان شهرستان بابل از جمله سیدحبیب‌اله ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران، فرامرز ابوالحسنی رییس شورای‌اسلامی شهر بابل و علی پورباقر ریاست جمعیت هلال‌احمر این شهر به همراه دیگر مسئولان مرتبط و دست‌اندرکاران این امر برگزار شد تصمیم گرفته شد هر یک از اعضای ۲۶۰ نفره کاروان نیابت یکی از شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانی را عهده‌دار باشد.

از دیگر تصمیمات این جلسه می‌توان به برنامه‌های فرهنگی مذهبی این کاروان از جمله نذر میلیونی صلوات برای شهدای مقاومت در سراسر جهان اسلام به ویژه شهدای مدافع حرم، مناجات‌خوانی امیرالمومنین و دسته‌روی در کربلای معلا اشاره کرد.

زائران حرم حسینی در قالب ۶ کاروان و اتوبوس با نام شهدای مدافع حرم شهیدان “طاهر، رجایی‌فر، قنبری، بلباسی، کابلی و کریمیان” صبح امروز از مسجد محله بیدآباد به سوی کربلا حرکت کردند.

گفتنی است برنامه فوق با حمایت ستاد راهیان کربلای مازندران انجام و به همین منظور موکب پذیرایی از زائران حسینی در بین‌الحرمین راه‌‌اندازی خواهد شد.

۱

۲

۳

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.