امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20481
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 15 دی 1394 - 13:24 | | ارسال توسط :

کاروان مستشهدین عاشورا به ۳۱ استان کشور سفر می‌کند

مرحله نهایی جمع آوری امضا برای ثبت واقعه عاشورا در سازمان ملل با حرکت کاروان مستشهدین عاشورا آغاز خواهد شد.

photo_2016-01-05_13-04-21

به گزارش بابل نوین، هادی قنبری‌مصیر مدیر فرهنگی و مسئول دبیرخانه طرح بین‌المللی مستشهدین عاشورا با بیان این‌که دبیرخانه مستشهدین عاشورا برای مرحله نهایی این طرح بین المللی و جمع آوری امضا از سراسر ایران اسلامی کاروانی به‌همین منظور تدارک و در موعد مقرر راه اندازی خواهد کرد.

مدیر فرهنگی و مسئول دبیرخانه طرح بین المللی مستشهدین عاشورا ضمن تشکر و سپاس از همکاری همه آزادی‌خواهان در سراسر جهان افزود: تلاش و سعی اعضای طرح مستشهدین عاشورا برای ثبت واقعه عاشورا در سازمان ملل از دو سال پیش شروع و هم‌چنان ادامه دارد که با همکاری رسانه‌ها و سازمان‌های مختلف بیش ازپنج میلیون امضا جمع آوری شده است که ان‌شاالله با یاری همه آزادی‌خواهان جهان بیشتر خواهد شد.

قنبری‌مصیر ادامه داد: این کاروان به بیش از ۷۷ شهر اصلی در مسیر، سفر خواهد کرد و ان‌شاالله با بیش از۳۸ هزار نفر از اعضای افتخاری این طرح نیز دیداری خواهیم داشت.

وی در پایان ازهمکاری‌های سازمان تبلیغات‌اسلامی کشور، ادارات تابعه آن در استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرداری تهران در همیاری مرحله نهایی این طرح سپاسگزاری کرد.

گفتنی است طرح بین المللی مستشهدین عاشورا از دو سال پیش کار خود را آغاز و برای ثبت واقعه روز عاشورا در سازمان ملل در گستره جهانی فعالیت می‌کند و آدرس سایت اینترنتی آن جهت آشنایی بیشتر با طرح، همراهی و امضای الکترونیکی http://www.fa.ashoora.org می‌باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.