امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53738
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 17 فروردین 1396 - 11:52 | | ارسال توسط :

«کلونی» و «آدمکش» در «گیشه» شبکه چهار سیما

به گزارش بابل نوین، به نقل از  روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که در نوروز امسال فیلم های سینمایی را در قالب برنامه «گیشه» تقدیم علاقه مندان سینما کرد، این هفته  نیز دو فیلم سینمایی «کلونی» و «آدمکش» را در قالب «گیشه» پخش و تحلیل می کند. فیلم «کلونی» محصول […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از  روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که در نوروز امسال فیلم های سینمایی را در قالب برنامه «گیشه» تقدیم علاقه مندان سینما کرد، این هفته  نیز دو فیلم سینمایی «کلونی» و «آدمکش» را در قالب «گیشه» پخش و تحلیل می کند.

فیلم «کلونی» محصول ۲۰۱۳ کانادا است و جف رنفرو در ژانر وحشت آن را کارگردانی کرده است. داستان زندگی در عصر یخبندان و پایگاه های زیرزمینی است. در این زمان کل زمین پر از یخ و برف شده است و ابرها جلو خورشید را گرفته اند. برای همین کشاورزی و در نتیجه غذا برای بشر دیگر وجود ندارد. فقط تعداد اندکی زنده مانده اند که در اعماق زمین در پایگاه‌هایی مخصوص به نام کلونی زندگی می کنند. در این کلونی ها بذر گیاهان وجود دارد و از این بذرها محصولات کشاورزی را پرورش می دهند و از آن محصولات بذرهای جدید می گیرند اما در مجموع همه مواد غذایی در حالتی ناامیدانه رو به پایان است.
سینمایی «کلونی» پنجشنبه ۱۷ فروردین ساعت  ۲۰:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۹ بازپخش می شود.
فیلم سینمایی«آدم کش» یک فیلم در سبک رزمی به کارگردانی هو شیائو-شین است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به شو کی، چانگ چن و ساتوشی تسومابوکی اشاره کرد.
این فیلم یکی از برگزیدگان جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ بوده و به عنوان نماینده کشور تایوان در شاخهٔ جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار شرکت کرده است. نشریهٔ معتبر سایت‌اندساوند، این فیلم را با رای حدود ۱۷۰ منتقد و کارشناس سینمایی، به عنوان «برترین فیلم سال ۲۰۱۵ میلادی» انتخاب کرد.
«آدم کش» جمعه ۱۸ فروردین ساعت ۲۱ پخش و پنجشنبه ۲۴ فروردین ساعت ۹ بازپخش می شود./ص
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.