امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70409
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 - 19:38 | | ارسال توسط :

یعقوبیان: می خواهیم نتایج درخشانی در جاکارتا کسب کنیم/ بهترین مربیان شمشیربازی را در اختیار داریم

دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: تمام هدف و برنامه های ما این است که بتوانیم در رقابت های آسیایی جاکارتا نتایج درخشانی کسب کنیم.

به گزارش بابل نوین،و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، علی یعقوبیان درخصوص اعزام های ملی پوشان اظهار داشت: بانوان شمشیرباز ما هفته آینده به چین اعزام می شوند، تیم اپه پسران هم دوهفته دیگر به ایتالیا می روند و در کل شرایط خوبی داریم.

وی با اشاره به اردوی تیم ملی اپه آقایان افزود: مرحله قبلی اردوی تیم ملی اپه پسران تمام شد و بعد از چهار روز استراحت یک اردوی ۱۰ روزه خواهند داشت تا بعد از آن با آمادگی کامل زیر نظر مربی خارجی خود به ایتالیا اعزام شوند. من و آقای فرجی هم به عنوان کمک مربی همراه تیم هستیم.

وی در مورد موفقیت های اخیر تیم ملی سابر آقایان تاکید کرد: تیم سابر زیر نظر پیمان فخری بسیار خوب کار می کند. رنکینگ چهارم جهان را در این بخش کسب کرده ایم و هدف ما این است که این رنکینگ حفظ شود.

یعقوبیان درپایان گفت: تمام این اعزام ها و برنامه ها به این خاطر است که بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات آسیایی جاکارتا به دست آوریم به همین دلیل بهترین مربی ها را دراختیار گرفته ایم.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.