امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 6035
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 04 خرداد 1394 - 8:10 | | ارسال توسط :

۱۴دانشگاه بزرگ استان مازندران با صدور نامه‌ای از دولت دعوت کردند

۱۴ دانشگاه بزرگ استان مازندران با صدور نامه‌ای از دولت دعوت کردند تا با حضور در دانشگاه به شبهات موجود در زمینه مسائل هسته‌ای پاسخ دهد. متن کامل این نامه به شرح زیر است: در راستای تحقق هر چه بیشتر شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت، و نظر به این مهم که مقام معظم […]

۱۴ دانشگاه بزرگ استان مازندران با صدور نامه‌ای از دولت دعوت کردند تا با حضور در دانشگاه به شبهات موجود در زمینه مسائل هسته‌ای پاسخ دهد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

در راستای تحقق هر چه بیشتر شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت، و نظر به این مهم که مقام معظم رهبری، امام خامنه ای، اولین مصداق این همدلی و همزبانی را نشست دولت با منتقدین قلمداد نموده اند، و با توجه به این که دولت محترم همواره دئب پیروی از رهبری را داشته و دارد، لهذا، جمع کثیری از دانشجویان و تشکل های دانشجویی استان دانش پرور مازندران، بر این عقیده اند که باید در شرایط کنونی دانشگاه ها را برای چنین گفتگوهایی مهیا کرد و بدین وسیله دعوت رسمی خود را از دولت محترم و تیم مذاکره کننده هسته ای، جهت حضور در دانشگاه های استان مازندران و بحث و بررسی پیرامون مذاکرات هسته ای اخیر و باالاخص بیانیه لوزان، اعلام می دارد.

چنانچه دولت محترم هر کارشناس ذی صلاح دیگری را که عضو تیم سیاست خارجی کنونی نباشد را نیز معرفی کند، دانشگاه های ما با آغوش باز استقبال خواهد کرد.

لازم به ذکر است که گفتگو ها دو طرفه خواهد بود و منتقدین نیز از بین کارشناسان معتبر و شناخته شده انتخاب خواهند شد.

مکان پیشنهادی اولین جلسه مناظره : آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

زمان پیشنهادی: از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت

نامه فوق، جهت تنویر افگار عمومی سرگشاده بوده و یک نسخه از آن به دفتر ریاست جمهوری و وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی کشور ارسال می گردد.

 در ادامه تا به امروز هیچ جوابی از دریافت کنندگان نامه داده نشده است.

اسامی دانشگاه‌ها: صنعتی نوشیروانی بابل، آزاد بابل، مازندران، پیام نور ساری، علوم پزشکی بابل، علوم پزشکی مازندران، آزاد ساری، کشاورزی ساری، آزاد چالوس، پیام نور بابلسر، طبرستان چالوس، آزاد جویبار، آزادآمل، غیرانتفاعی شمال آمل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.