امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75204
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 18:20 | | ارسال توسط :

۱۴ هزار ویژه برنامه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در مازندران برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از پیش بینی برگزاری ۱۴ هزار ویژه برنامه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام یوسف یوسف پور عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر مازندران در استانداری، اظهار داشت: ۳۰۰ کمیته تخصصی استانی و شهرستانی کار برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری برنامه‌های دهه فجر را برعهده دارند.

وی افزود: سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با ۱۴ هزار برنامه در دهه فجر امسال در مازندران برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه ماندگاری نظام انقلاب اسلامی و حفظ هویت  با گفتمان اصلی انقلاب اسلامی تبیین می شود، تصریح کرد: گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری را باید در دهه فجر برجسته کنیم و افکار عمومی جامعه را برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب آگاه سازیم.

یوسف پور با بیان اینکه شهرداران و فرمانداران در برپایی جشن‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب فعالانه تر عمل کنند، افزود: مدیریت ارشد استان برنامه‌های دهه فجر امسال را پربارتر تدارک می بینند.

وی با اعلام اینکه برنامه‌های حماسه ۹ دی امسال نیز با شکوه تر از سال‌های قبل در مازندران برگزار می‌شود: گفت: مراسم ویژه ۹ دی مازندران با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد در امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری مراسمات حماسه نهم دی در تمامی شهرستان‌های مازندران خبر داد و افزود: حماسه نهم دی با عنایت مدیران استانی و شهرستانی در مازندران پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با تبریک پیشاپیش ولادت یازدهمین امام شیعیان، گفت: مردمی کردن جشن‌های انقلاب اسلامی در مازندران باید تاکید شود چون انقلاب متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب به صورت مردمی خواهد بود، افزود: جشن‌های این ایام باید با حضور پرشور مردم در دهه فجر تقویت شود.

عباس‌علی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه مردم مازندران در دوران انقلاب ۸۰ شهید، ۴۵ جانباز و ۲۴ زندانی سیاسی را تقدیم نظام کرده است، گفت: حضور مدیران استانی در مراسمات غبارروبی مزار شهدا در دهه فجر و هفته دفاع مقدس پررنگ تر شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.