امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75112
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, فرهنگ و هنر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 21:11 | | ارسال توسط :

برنامه‌های هفته سوادآموزی به طور ویژه در بابل برگزار می‌شود/ افتتاح مرکز یادگیری محلی در گتاب

رییس نهضت سوادآموزی شهرستان بابل از افتتاح مرکز یادگیری محلی شهر گتاب در هفته سوادآموزی خبر داد.

 

به گزارش بابل‌نوین، رحمان شاکری‌چناری رییس نهضت سوادآموزی شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته نهضت سوادآموزی برنامه‌هایی را به صورت ویژه در بابل برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: باتوجه به نامگذاری روزهای این هفته ما برنامه‌هایی را مدنظر قرار داریم به عنوان نمونه در روز دوشنبه که به نام سوادآموزی خانواده و فرهنگ کتابخوانی است برنامه‌های توزیع کتب میان سوادآموزان و مسابقه انشانویسی را تدارک دیدیم.

این مسئول ادامه داد: سوادآموزان در مسابقه انشانویسی باید موضوعات چگونه فرزندانی خوش‌اخلاق و باادب تربیت کنیم، راه‌های بالا بردن تحمل خود در برابر دیگران در خانواده، مدرسه و جامعه، احترام به افراد و خاطره‌نویسی در خصوص اهمیت دادن به نظر دیگران را مدنظر داشته باشند.

رییس نهضت سوادآموزی بابل تصریح کرد: همچنین دوشنبه سوم دی مرکز یادگیری محلی به نام شهید یحیی‌نژاد را  با حضور فرماندار ویژه شهرستان و رییس آموزش و پرورش بابل در شهر گتاب افتتاح خواهیم کرد، در این مرکز علاوه بر اینکه افراد سوادآموزی را یاد می‌گیرند به بحث مهارت‌افزایی آنان نیز توجه می‌شود.

شاکری‌چناری خاطرنشان کرد: در این مرکز حرفه‌هایی مانند گلدوزی، خیاطی، پرورش قارچ و باغداری به سوادآموزان یاد خواهیم داد و در این امر جهاد کشاورزی، سازمان فنی‌وحرفه‌ای و شبکه بهداشت مساعدت داشتند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم، البته آموزش مهارت این افراد در ابتدا با نیازسنجی همراه است و در هر زمینه‌ای که فرد توانایی و علاقه داشته باشد کارشناسان آموزش می‌دهند.

وی افزود: دیدار با نماینده ولایت فقیه در استان مازندران، مراجع و امام‌جمعه شهرستان بابل، دیدار با خانواده‌ و گلزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای تجدی میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در نظر داریم.

رییس نهضت سوادآموزی شهرستان بابل در پایان گفت: روز پنج‌شنبه ششم دی نیز طی مراسمی که در کانون امام‌خمینی برگزار خواهیم کرد از آموزش‌دهندگان و فعالان عرصه سوادآموزی که با صبر در راه گام برمی‌دارند تجلیل می‌کنیم و در روز آخر هفته سوادآموزی نیز به منظور ترویج فرهنگ نماز و انتظار،حسین علی‌نژاد رییس آموزش و پرورش شهرستان در نمازجمعه امیرکلا حضور خواهند یافت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.