امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80622
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 فروردین 1397 - 11:33 | | ارسال توسط :

۸۰ ایستگاه نوروزی پلیس در مازندران به مسافران خدمات ارائه می‌کند

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت که در تعطیلات نوروزی 80 ایستگاه نوروزی پلیس بویژه در مناطق گردشگر پذیر از جمله تفرجگاهها، خدمات مختلف امنیتی و انتظامی به مردم و مسافران نوروزی ارائه می دهند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ حسن مفخمی  در حاشیه آئین نمادین استقبال از مسافران نوروزی در آزاد راه تهران – شمال افزود که این ایستگاهها در قالب استقرار چادر و کیوسک در مناطق شلوغ و پر تردد از جمله تفرجگاهها، خدمات مختلف امنیتی، انتظامی و ترافیکی به مردم و مسافران نوروزی ارائه می دهد.

وی گفت : ۴۴ ایستگاه از ۸۰ ایستگاه پلیس به ارائه خدمات امنیتی و انتظامی در نقاط مختلف مازندران اختصاص دارد و بقیه شامل ایستگاههای پلیس راهور درون شهری و بیرون شهری است.

سرهنگ مفخمی به استقرار ۲۲ قرارگاه و یک قرارگاه مرکزی انتظامی در نوروز اشاره کرد و افزود : علاوه بر تمامی ماموران انتظامی استان، از ظرفیت بیرون سازمانی از جمله همیار پلیس، پلیس افتخاری و پلیس محله با همکاری و هم افزایی بستر برای تامین آرامش و امنیت گردشگران بهره گرفته ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از گردشگران خواست با رعایت قوانین و تعامل مناسب با پلیس علاوه بر افزایش امنیت در سفر ، از ایجاد گره ترافیکی در مسیرهای و محورهای مواصلاتی استان پرهیز کنند.

وی افزود : گشت ویژه به صورت محسوس و نامحسوس تمامی نقاط جرم خیز و آلوده را که از قبل شناسایی شده ، نظارت می کنند و تاکنون نیز مشکل خاصی را در حوزه امنیت نداشته ایم.

سرهنگ مفخمی با اشاره به کاهش نقاط حادثه خیز مسیرهای دورن و برون شهری استان با همکاری اداره راه مازندران و شهرداری ها ، گفت : امسال با توجه به افزایش ۶ درصدی ورود خودروها به مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا امروز صبح شاهد تصادفات کمتری نسبت به سال گذشته در حوزه درون شهری و بیرون شهری بودیم .

وی شعار امسال پلیس را آرامش در سفر و پرهیز از خطر اعلام کرد و افزود : برای اجرای آن نیازمند همکاری رانندگان و مسافران با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و عرضی و قوانین است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران به اهمیت همکاری مردم و مسافران با پلیس در طول سال به خصوص در تعطیلات نوروز سال ۹۷ اشاره کرد و گفت : تلفن ۱۱۰ آماده شنیدن ، پاسخگویی و پیگیری مسائل مردم است و تلفن ۱۹۷ نیز آماده دریافت پیشنهادها و انتقاد است.

استان مازندران با ۵۸ شهر و حدود چهار هزار روستا جزء سه استان نخست مقصد و تردد مسافران و گردشگران در کشور است که نوروز هر سال میزبان بیش از ۱۰ میلیون نفر شب اقامت مسافر است.

ر.ق/ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.