امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51053
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 19 اسفند 1395 - 14:33 | | ارسال توسط :

۹۲۸ هزار داوطلب در کنکور سراسری امسال ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 928 هزار داوطلب در کنکور سراسری امسال ثبت نام کردند.

به گزارش بابل نوین، حسین توکلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۵ از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز یکشنبه اول اسفندماه ۹۵ پایان پذیرفت.
وی اضافه کرد: در تاریخ مقرر ثبت نام از ۱۹ بهمن ۹۵ تا اول اسفند ۹۵ تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۴۴ داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کردند و از داوطلبانی که به علت عدم دریافت کد سوابق تحصیلی و یا به هر دلیل دیگر در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نشده بودند، ثبت نام از روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ پایان پذیرفت.
توکلی گفت: بر اساس آمار اولیه تعداد ۴۶ هزار و ۴۳۰ داوطلب در این مرحله ثبت نام کردند.
با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در تاریخ مقرر ثبت نام که ۸۸۱ هزار و ۶۴۴ نفر است و آمار اولیه گزارش شده مرحله ثبت نام مجدد که ۴۶ هزار و ۴۳۰ نفر گزارش شده ، بر این اساس آمار اولیه ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ جمعا ۹۲۸ هزار و ۷۴ نفر است.
به گفته وی، آمار نهایی کل داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ متعاقبا اعلام خواهد شد. در ضمن تمامی داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند در صورت تمایل می توانستند از روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات مذکور اقدام کنند که این مرحله ویرایش اطلاعات نیز پایان پذیرفت.
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ، آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ در روزهای پنجشنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.