امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74847
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 30 آذر 1396 - 13:56 | | ارسال توسط :

آیت‌الله حائری شیرازی بدون ملاحظه گفتار این و آن به وظیفه خود عمل می‌کرد

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله حائری شیرازی عنوان کرد: از صفات بسیار نیک این عالم روشن ضمیر خلوص نیت او بود بدون ملاحظۀ گفتار این و آن به وظیفۀ خود عمل می‌کرد. متن پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم رحلت […]

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله حائری شیرازی عنوان کرد: از صفات بسیار نیک این عالم روشن ضمیر خلوص نیت او بود بدون ملاحظۀ گفتار این و آن به وظیفۀ خود عمل می‌کرد.

متن پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت حضرت آیت الله حائری شیرازی (رحمه الله علیه) موجب نهایت تأسف گردید. این عالم بزرگوار در تمام طول عمر خود در خدمت اسلام و برنامه‌های فرهنگی و جهادی اسلام بود. از آغاز انقلاب او همواره در میدان بود و پس از پیروزی همواره در دعوت مردم به اتحاد و یگانگی و پایمردی در مقابل دشمنان کوشا بود.

از صفات بسیار نیک این عالم روشن ضمیر خلوص نیت او بود بدون ملاحظۀ گفتار این و آن به وظیفۀ خود عمل می‌کرد. شاگردان زیادی تربیت نمود و آثار مکتوب باارزشی از خود به یادگار گذاشت. یاد او همواره در خاطره ما به عنوان یک عالم فداکار باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعۀ مولمه را به حوزۀ علمیه عموماً و حوزه و علمای شیراز خصوصاً و خاندان محترم او تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات او و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند می‌طلبم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.