امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62645
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1396 - 12:34 | | ارسال توسط :

اقدام ناپسند سازمان لیگ در مراسم بهترین های فوتبال ایران

ساسان انصاری مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان که به مراسم بهترین های فوتبال ایران دعوت شده بود، با عصبانیت مراسم را ترک کرد.

به گزارش بابل نوین، انصاری که این فصل به سپاهان پیوسته است امیدوار بود که دیشب یکی از برندگان تندیس های مراسم باشد. البته بیشترین گله انصاری از حذف اعلام بخش بهترین مهاجم بود.

ساسان انصاری که با خبرنگاران هم گفت و گو نکرد، اعتقاد داشت که او و منشا قرار بوده تندیس بگیرند و روی سن بروند اما به دلایل نامعلومی بخشی که قرار بود بهترین مهاجمان را معرفی کند حذف شده است!

البته سال گذشته مراسم بهترین های فوتبال هم به آقای گل جایزه می داد و هم به بهترین مهاجم و امسال هم قرار بود که مهدی طارمی جایزه آقای گلی را بگیرد و کارشناسان درباره کیفیت بهترین مهاجمان لیگ نظر دهند اما بخش دوم امسال حذف شد تا ساسان انصاری حسابی ناراحت باشد. گادوین منشا هم از این ماجرا ناراحت بود و گفته بود چرا او را به این مراسم آورده اند در حالیکه قرار نبوده که منشا روی سن برود.

انصاری هم در طول سه روز گذشته تهران بود و نتوانسته بود کنار تیمش تمرین کند. ظاهرا او بیشتر از این ناراحت بوده که بخش اعلام مهاجمان برتر حذف شده است چرا که در روزهای گذشته از او آیتم هایی هم ضبط کرده بودند و حتی به او گفته بودند حتما در مراسم باشد و حتی اگر بهترین بازیکن هم نشود، اما قراراست او، طارمی و منشا با هم روی سن بروند و تندیس هایی بگیرند اما در نهایت به آنها دروغ تحویل داده شد و حتی در طول مراسم نامی هم از آنها برده نشد.

در هر حال به دلایل نامعلوم بخش و جایزه بهترین مهاجم حذف شد و به جایزه آقای گلی اکتفا کردند تا انصاری و منشا حسابی ناراحت و عصبانی باشند. باید دید دلیل سازمان لیگ برای حذف این بخش چه بوده است!/م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.