امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 86531
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 04 مرداد 1398 - 15:07 | | ارسال توسط :

جهان شاهد افول دوران زورگویی‌ غربی‌ها/انگلیس خبیث از ایران سیلی محکمی خورد

امام‌ جمعه امیرکلا گفت: انگلیس خبیث با آن سابقه طولانی در استعمارگری، برای نخستین بار از جمهوری اسلامی سیلی سختی خورد و تحقیر شد، همان طور که آمریکا با آن دبدبه و کبکه، با سرنگونی پهپاد بسیار مدرن، سیلی محکمی از سپاه پاسداران خورد.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امیرکلا اظهار کرد: نماز جمعه سُبل معنویت و اقتدار ملی، پایگاه هدایت و رهبری، سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی، از عوامل بقا و حفظ نظام اسلامی و یکی از عوامل مولفه قدرت و امنیت کشور است.

وی افزود: نمازجمعه باید محلی برای دعوت مردم به تقوای الهی ،طرح مسائل سیاسی و اجتماعی تبیین توطئه‌های دشمنان اسلام، انتقاد از عملکرد دولت‌ها، دفاع از نظام و مسئولان کشور در مقابل تبلیغات دشمن، دفاع از زحمات و اقدامات دولت‌ها و بیان خطرات سوء ناشی از کوتاهی مردم نسبت به سرنوشت خویش باشد.

امام جمعه امیرکلا نمازجمعه را نماد قوام حیات امت اسلام دانست و ادامه داد: نماز جمعه، نماد واقعی اسلام ناب محمدی (ص) و کانون ارتباط مستمر و مستقیم امت با ولی خدا و آماده‌باش مستمر حزب‌الله و مومنین راستین برای لحظه طلوع خورشید ولایت عظمی و حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

این مسئول با اشاره به طرح‌های فریبکارانه فرانسه در برابر ایران تصریح کرد: طرح فریبکارانه فرانسه مبنی بر فریز در مقابل فریز، انجماد در برابر انجماد، یا توقف در برابر توقف برای مهار ایران، کلاهبردارانه و خدمت به آمریکاست، در چنین شرایطی انجماد کاهش تعهدات هسته‌ای، به معنای عقب‌نشینی ایران در برابر هیچ خواهد بود، تنها انجمادی قابل پذیرش خواهد بود که تحریم‌ها را به شرایط قبل از خروج آمریکا از برجام برگرداند.

حجت‌الاسلام بابائیان یادآورشد: انگلیس خبیث با آن سابقه طولانی در استعمارگری، برای نخستین بار از جمهوری اسلامی سیلی سختی خورد و تحقیر شد، همان طور که آمریکا با آن دبدبه و کبکه، با سرنگونی پهپاد بسیار مدرن، سیلی محکمی از سپاه پاسداران خورد.

وی افزود: اینجا است که باید گفت دشمنان بدانند دوران بزن دررو گذشت و جهان شاهد افول دوران زورگویی‌های قدرت‌های غربی در منطقه خواهد بود.

خطیب جمعه امیرکلا در پایان با اشاره به اقتدار ایران در توقیف نفتکش انگلیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران نفتکش انگلیسی را در یک اقدام متقابل و به تلافی توقیف نفتکش ایران از سوی انگلیس توقیف کرد، نه به علت تخلفات دریایی مانند تردد از مسیر خلاف کشتیرانی در تنگه هرمز، خاموش کردن دستگاه موقعیت‌یاب و توجه نکردن به هشدارهای ایران، مادامی که انگلیس به دزدی دریایی پایان نداد و نفتکش ایران را آزاد نکند به توقیف نفتکش و هر شناور دیگر آن کشور ادامه خواهیم داد.

 

تنظیم خبر: سمانه صالح‌طبری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.