امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72211
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 06 آذر 1396 - 16:13 | | ارسال توسط :

بارسلونا مستحق بیش از یک امتیاز بود/ گل سالم دیده نشد

روزنامه اسپرت در گزارشی مدعی شده بارسلونا مستحق کسب ۳ امتیاز بازی مقابل والنسیا در مستایا بوده و با اشتباه داوری ۲ امتیاز از دست داده است.

به گزارش بابل نوین،تیم فوتبال بارسلونا در دیدار یکشنبه‎شب مقابل والنسیا در مستایا نمایش فوق‌العاده‎ای داشت. تیم ارنستو والورده مخصوصا در نیمه اول کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. حتی مدافعان این تیم هم مقابل تیم میزبان به دردسر نیفتادند و مالکیت توپ هم بیشتر در اختیار بارسا بود.

کلید موفقیت بارسا به گردش درآوردن سریع توپ در میدان بود و این که هر بازیکنی با تنها یکی دو بار لمس توپ آن را رد می‏کرد. همچنین آبی و اناری‌ها پرس بسیار خوبی هم در این بازی انجام دادند.

تیم والورده فقط بدشانس بود که گل نزد و وقتی هم گل زد با اشتباه بزرگ داوری این گل مردود اعلام شد و لیونل مسی نتوانست نامش را به عنوان گلزن این بازی ثبت کند.

بعد از نیمه اول اما والنسیا به طور کامل تغییر کرد. این تیم پرس و حرکت سراسری در زمین را آغاز کرد و با گلی که زدند پاداششان را هم گرفتند. سمدو اشتباه کرد ورودریگو والنسیا را یک بر صفر پیش انداخت. بارسلونا باید جواب می‌داد و از یکی از بهترین توانایی‎هایش اشتباده کرد، یعنی ارتباط بین یوردی آلبا و لیونل مسی. یک پاس گل بی‎نظیر از لئو و گل استثنایی مدافع بارسا.

در این بازی در مقابل حمله بسیار سریع و خطرناک بارسلونا می‏ توانست ضدحملاتی بخورد که از این بابت باید از هافبک‌ها ممنون بود که چنین اجازه‎ای را ندادند. اومتیتی عالی کار کرد، اما در مواردی حمایت فرمالن را هم داشت. بازیکن بلژیکی در سطح خوب و قابل قبولی کار کرد و نمره قبولی را گرفت.

در پایان یک بازی با دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم و در نهایت بارسا در حالی که مستحق بیشتر از این‌ها بود به یک امتیاز بازی بسنده کرد.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.