امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77644
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 06 بهمن 1396 - 14:06 | | ارسال توسط :

جدال رکوردداران لیگ در شهر قدس/فصل نو سپاهان مقابل فولاد سرسخت

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز «جمعه» با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش بابل نوین، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز «جمعه» با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شودکه در مهمترین مسابقه  پرسپولیس مهمان تیم پیکان است.

پیکان – پرسپولیس / ساعت ۱۵:۳۰

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با گلزنی سیامک نعمتی در دقایق پایانی توانستند از شکست برابر گسترش فولاد فرار کنند و یک امتیاز در این بازی بگیرند.

آنها با وجود کسب تساوی برابر گسترش فولاد همچنان با ۴۵ امتیاز صدرنشین هستند و با تیم دوم اختلاف ۱۲ امتیازی دارند.

شاگردان برانکو چند هفته ای است که پیروز نمی شوند و همین موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده است که آنها نمی توانند برابر تیم های دفاعی نتیجه بگیرند.

البته برانکو اعلام کرده است که راهکار مقابله با تیم های تدافعی را در تمرینات اجرا می کنند اما بازیکنان نمی توانند از موقعیت های گلزنی برابر حریفان استفاده کنند.

شاگردان برانکو تنها شکست خود را در لیگ برتر، برابر پیکان متحمل شدند و آنها قصد دارند این شکست را جبران کنند اما با تیم با انگیزه پیکان مواجه هستند.

فرشاد احمد زاده و وحید امیری به علت محرومیت نمی توانند پرسپولیس را در این بازی همراهی کنند و به نظر می رسد که نعمتی از ابتدای بازی با پیکان به زمین مسابقه برود.

کمال کامیابی نیا هم به علت مصدومیت نمی تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند اما مابقی بازیکنان آماده این بازی هستند.

در آن سوی میدان، شاگردان جلالی قرار بود در هفته بیستم به مصاف فولاد بروند که این بازی به علت آلودگی هوا برگزار نشد.

پیکان با یک بازی کمتر و با ۲۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

شاگردان جلالی در بازی رفت توانستند تیم پرسپولیس را شکست دهند و در بازی برگشت هم می خواهند برابر سرخپوشان پایتخت پیروز شوند تا به همگان ثابت کنند برد بازی رفت، شانسی نبوده است.

گادوین منشا و سیامک نعمتی بازیکنان پرسپولیس مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند. آنها قصد دارند با درخشش در بازی روز جمعه توانایی خود را به کادر فنی پیکان ثابت کنند.

علی صفایی به همراه کمک هایش آرمان اسعدی، تورج عیوض محمدی و سعید رحیمی مقدم تیم داوری این بازی هستند. اسماعیل صفیری هم ناظر این بازی است.

 سپاهان – فولاد خوزستان/ ساعت ۱۵:۱۵

زرد پوشان اصفهانی در حالی به مصاف شاگردان پور موسوی می روند که سرمربی این تیم هنوز مشخص نشده است.

تیم سپاهان بعد از باخت برابر سپیدرود رشت تغییراتی در مدیریت و سرمربی خود داشت و طاهری مدیرعامل این تیم استعفا کرد.

اعضای هیئت مدیره سپاهان بعد از قبول استعفای طاهری، مسعود تابش را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند.

همچنین کرانچار طی توافقی با مسئولان سپاهان از این تیم جدا شد و کریم قنبری تا انتخاب سرمربی جدید به صورت موقت هدایت این تیم را برابر فولاد خوزستان برعهده دارد.

زرد پوشان اصفهانی در بازی با فولاد خوزستان دفاع چپ تخصصی ندارد چرا که مهدی رحیمی مدافع چپ این تیم مصدوم است و سعید آقایی هم به علت محرومیت قادر به همراهی این تیم اصفهانی نیست و به نظر می رسد حسین پاپی در این پست بازی کند.

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان است که بازی هفته گذشته اش به علت آلودگی هوا برابر تیم پیکان برگزار نشد. این تیم با ۳۳ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

شاگردان پور موسوی در بازی رفت توانستند با ۲ گل از سد زردپوشان اصفهانی عبور کنند و آنها قصد دارند در بازی برگشت هم این تیم اصفهانی را شکست دهند تا همچنان در کورس قهرمانی بمانند.

موعود بنیادی فر به همراه کمک هایش هادی طوسی، یعقوب سخندان و علیرضا حیدر پناه تیم داوری این بازی هستند. مسعود مرادی هم ناظر این بازی است.

مشکی پوشان دیار خراسان- تراکتورسازی/ ساعت ۱۴:۳۰

تیم مشکی پوشان خراسان بعد از مدت ها قرار است در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف تیم تراکتورسازی برود.

شاگردان عنایتی هفته گذشته شکست سنگینی را برابر نفت نوین تهران متحمل شدند و همچنان با ۱۳ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار دارند.

شاگردان عنایتی قصد دارند با پیروزی برابر تراکتورسازی در ورزشگاه امام رضا طلسم ناکامی های خود را بشکنند اما کار سختی برابر حریف تبریزی خود دارند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی هفته گذشته برابر تیم سایپا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این تیم بعد از جدایی گل محمدی توانست ساغلام مربی ترکیه ای را به خدمت بگیرد و اگر کارت مربیگری این مربی صادر شود او بر روی نیمکت این تیم تبریزی می نشیند.

ساغلام سرمربی جدید تراکتورسازی قصد دارد وضعیت این تیم را در جدول رده بندی بهبود بخشد اما کار سختی پیش رو دارد.

امیر حسین صالحی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم مشکی پوشان خراسان در این بازی نیست.

سید مهدی سید علی به همراه کمک هایش سجاد طوری، قهرمان نجفی و علی بای تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان هم ناظر این بازی است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.