امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75139
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 13:10 | | ارسال توسط :

حضور به موقع مردم در نهم دی ۸۸ ناشی از بصیرت دینی و سیاسی بود

رییس تبلیغات اسلامی بندرعباس، حضور به موقع مردم در روز ۹ دی ۸۸ را نشانه بصیرت این ملت فهیم دانست و گفت: پشتوانه مردمی به عنوان ولی نعمتان انقلاب باید حفظ شود.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام مسلم پورجمالی رییس تبلیغات اسلامی بندرعباس امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه، حماسه ۹ دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی دانست و افزود: در این روز، مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

رییس تبلیغات اسلامی بندرعباس تصریح کرد: نباید فداکاری ها و ایثارگری های مردم را فراموش کرد؛ بلکه باید برای رفع مشکلات مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی نهایت تلاش و کوشش را به کار گرفت.

حجت الاسلام پورجمالی با تاکید بر حفظ پشتوانه مردمی ابراز داشت: با حماسه آفرینی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی ماه، این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز «بصیرت» نام گرفت.

وی همچنین بیان داشت: با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور در روز نهم دی ماه ۸۸، بار دیگر مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران به جهانیان اعلام شد.

سرپرست معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: مردم ایران اسلامی با حماسه باشکوه خود در روز نهم دی ماه ۸۸ نشان دادند که با بصیرت بوده و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه از راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است، دست بر می دارند.

گفتنی است، در ادامه این جلسه، دیگر اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان هرمزگان، نظرات و پیشنهادات و همچنین برنامه های خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی ۹ دی در بندرعباس ارائه دادند که به تصویب رییس جلسه رسید./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.