امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77843
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 09 بهمن 1396 - 14:10 | | ارسال توسط :

سه خبر از شبکه رادیویی ایران

«کافه هنر» و پوشش اختتامیه جشنواره تئاتر فجر «کافه هنر» اختتامیه جشنواره تئاتر فجر را پوشش می دهد. کافه هنر رادیوایران ، به صورت مستقیم و زنده ، اختتامیه جشنواره تئاتر فجر را از آنتن این شبکه پخش می کند. یدالله گودرزی ، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران و مدیر استودیوی معاونت صدا […]

«کافه هنر» و پوشش اختتامیه جشنواره تئاتر فجر

«کافه هنر» اختتامیه جشنواره تئاتر فجر را پوشش می دهد.
کافه هنر رادیوایران ، به صورت مستقیم و زنده ، اختتامیه جشنواره تئاتر فجر را از آنتن این شبکه پخش می کند.
یدالله گودرزی ، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران و مدیر استودیوی معاونت صدا ضمن اعلام این خبر گفت:امسال رادیو برای پوشش رویدادهای جشنواره تئاتر فجر سنگ تمام گذاشت و روزانه بیش از پنج ساعت از شبکه های رادیویی به این جشنواره اختصاص داد.
این اتفاق که با برنامه ریزی ویژه و برپایی استودیویی مشترک با شبکه ها صورت گرفت در نوع خود بی نظیر بود.
گودرزی افزود : اکنون که این جشنواره به ایستگاه آخر رسیده است، رادیوایران اختتامیه آن را روز ۹بهمن از ساعت ۱۹ تا ۲۲ از تالار وحدت پوشش می دهد و برگزیدگان را اعلام خواهد کرد.
گودرزی گفت، تجربه ی خوبی از همکاری با مسوولان تئاتر شهر اتفاق افتاد و در این میان آقایان جودکی و جعفریان همکاری بهتری داشتند، امیدواریم که این تلاش بیشتر شود.هر چند از روابط عمومی جشنواره، انتظار بیشتری برای همکاری می رفت.

 

گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) در رادیو ایران
گروه رویدادها و اندیشه رادیو ایران با برنامه «مهربان تر از مهتاب» به صفات و ویژگی های حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی مهرورزی و مادری می پردازد.
به گزارش شبکه رادیویی ایران ،پرداختن به شخصیت حضرت زهرا(س)‌به عنوان الگوی کرامت و مهرورزی و در عین حال استحکام مادرانهاز مهمترین هدف این برنامه است.
حضرت در سالهای کودکی(ام ابیها) لقب گرفتند چرا که در روزهای سخت نبود خدیجه(س) سایه مهری برای پدر بودند از سویی حضرت زهرا(س) همسری مهرورز و همراه برای حضرت علی(ع) و مادری معلم برای فرزندان بودند…روزهای سخت و تلخی که بر حضرت گذشت شاید از منظر مادری در روز ولادت قابل پرداخت نباشد لذا در این برنامه به این وجوه کمتر مورد توجه قرار گرفته و ضرورت الگوبرداری از ان خواهیم پرداخت.
گفتگو با مادران و همسران شهدا و ایثارگران و همچنین آیتم هایی روایی از زندگی حضرت زهرا(س)‌و کارشناسی بخشهای مختلف این برنامه ترکیبی خواهد بود که در دوقسمت صبح و شب شهادت حضرت پخش خواهد شد.
«شبیه باران »آیتمی پیرامون ماردان و همسران ایثارگراست.همچنین «نزدیک بهشت» آیتم کارشناسی با موضوعاتی که خلاصه برنامه به آن پرداخته شد،است.
«مهربان تر از مهتاب» در دوروز دهم و یازدهم بهمن ماه از ساعت ۲۰ شب به مدت نیم ساعت به تهیه کنندگی :حسین معصومی ،نویسندگی مهدی رسولی،اعظم بهروز،گویندگی مهدی طهماسبی از رادیو ایران پخش می شود.

 

شبکه رادیویی ایران و ممنوعیت برداشت از آب های ژرف
کاوه مدنی معاون سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ممنوعیت برداشت از آب های ژرف در سیاره آبی رادیو ایران صحبت می کند.
به گزارش شبکه رادیویی ایران با کم شدن منابع آب در کشور ، این اتفاق زنگ خطری برای کشور است تا اقدامات اساسی برای جلوگیری از آسیب ها داشته باشد.
از این برنامه سیاره آبی رادیو ایران در این خصوص امروز ، نهم بهمن ماه با «کاوه مدنی معاون سازمان حفاظت محیط زیست» در خصوص ممنوعیت برداشت از آب های ژرف صحبت می کند.
این برنامه را امروز ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و با اجرای لیلا صفری از موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز بشنوید./ز

بانی فیلم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.