امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28552
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 18 مرداد 1395 - 23:59 | | ارسال توسط :

محافل انس با قرآن به مناسبت دهه کرامت در بابل برگزار شد

مسئول کانون قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی بابل خبر از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان با حضور قاریان بین‌المللی داد.

photo_2016-08-08_23-54-32

به گزارش بابل نوین، رضا خلیلی در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت محافل انس با قرآن با محوریت شورای جدید طرح و برنامه قرآنی بابل و همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: در این مراسمات قرآنی قاریان بین‌المللی آقایان سعید پرویزی، حبیب صداقت، وحید خزایی و رضا اصغرزاده از استان تهران به قرائت پرداخته و حاضرین از برکات کلام وحی استفاده کردند.
مسئول کانون قرآن‌و عترت اداره تبلیغات اسلامی بابل ادامه داد: این محافل به مدت سه روز و هم زمان در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی، پادگان المهدی، هیات محبان الزهرا(ع) بصورت محفل انس با قرآن و یک کارگاه آموزشی ویژه قاریان و حافظان در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) این شهرستان انجام شد.
مشاور قرآنی فرماندار بابل در پایان گفت:شورای طرح و برنامه قرآنی بابل متشکل از ۱۰نفر از فعالین قرآنی شهرستان بابل و ۱۰نماینده از ادارات و ارگان‌های مختلف با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی عهده‌دار برگزاری محافل قرآنی در شهرستان می‌باشد.
گفتنی است مراسمات قرآنی فوق با همکاری قاسم طهماسبی معاون دارالقرآن استان، سیدمحمدهادی حجازی نائب رییس، ابوالفضل حیدریان مسئول روابط عمومی شورای طرح و برنامه قرآنی و رضازاده فعال قرآنی برگزارشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.