امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70717
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 26 آبان 1396 - 14:08 | | ارسال توسط :

نظامی‌پور: بادران در ابتدای فصل توقعات را بالا برد

مدافع راست تیم فوتبال بادران تاکید کرد که تیمش مدعی جدی صعود به لیگ برتر است.

به گزارش بابل نوین،امید نظامی‌پور در خصوص شرایط فعلی بادران و کسب دو برد پیاپی گفت: ما چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم چون بدشانسی آوردیم ولی خوشبختانه دو برد پیاپی توانست شرایط ما را در جدول بهتر کند. ما در ابتدای فصل نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتیم و دو برد هم در جام حذفی آوردیم و این موضوع باعث شد خودمان توقعات را بالا ببریم. این درست است که چند هفته نتیجه نگرفتیم ولی نمی‌توان این موضوع را ملاک قضاوت قرار داد که بادران نتایج خوبی نگرفته است.

وی ادامه داد: لیگ دسته اول یک لیگ فرسایشی است و نمی‌توان با چند باخت ناامید شد یا با چند پیروزی صعود تیم خودمان را به لیگ برتر قطعی بدانیم. ما باید تلاش کنیم و از بازی‌های باقی‌مانده بهترین استفاده را ببریم تا در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

نظامی‌پور در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم و کادر فنی و مسئولان باشگاه هم تلاش می‌کنند تا تیم ما بهترین شرایط را داشته باشد. کسب دو برد پیاپی برابر نساجی و مس رفسنجان وضعیت تیم ما را بهتر کرد و می‌توانیم به آینده امیدوارتر باشیم. هر چند رقابت مدعیان قهرمانی بسیار نزدیک و سخت است ولی من تیم خودمان را مدعی جدی صعود به لیگ برتر می‌دانم.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.