امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 84119
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 28 مهر 1397 - 16:47 | | ارسال توسط :

هنر رسانه ملی صیانت از ارزش‌ها است

به گزارش بابل نوین، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ششمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی که در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، گفت: هنر رسانه ملی صیانت از ارزش‌ها از طریق تدوین برنامه هاست که اگر این اتفاق نیفتد نا امیدی به جامعه تزریق می‌شود. وی با بیان اینکه ما […]

به گزارش بابل نوین، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ششمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی که در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، گفت: هنر رسانه ملی صیانت از ارزش‌ها از طریق تدوین برنامه هاست که اگر این اتفاق نیفتد نا امیدی به جامعه تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه ما چهار دهه پرفراز و نشیب را گذرانده ایم، گفت: در حوزه دانشگاه، دانشگاه‌های وابسته را تحویل گرفته ایم و در حال حاضر دانشگاه مستقل را در دنیا سرپا نگه داشته ایم البته اکنون ۱۸ تا ۱۹ دانشگاه ایران در رتبه برتر جهانی قرار دارند.

تحصیل ۵ میلیون دانشجو در دانشگاه‌های کشور
مخبر دزفولی افزود:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۸۰ هزار دانشجو داشتیم اما اکنون ۵ میلیون دانشجو و ۹۰ هزار استاد دانشگاه داریم که این حاصل تاب آوری و پاسداشت سرمایه اجتماعی و نخبگان است.

وی گفت: گردش مالی ۳۶۰۰ شرکت دانش بنیان داخلی هم اکنون بیش از ۱۲ میلیارد دلار است و در زمینه دانش بنیان پیشرفت زیادی داشته ایم که رسانه ملی باید در این زمینه کار کند.

مخبر دزفولی بیان کرد: جوانگرایی، استفاده از تفکر انقلابی و توجه به نخبگان در برنامه‌های رسانه ملی از اموری است که در دهه‌های آینده اتفاقات خوبی را به ارمغان می‌آورد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.