امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72062
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 14:23 | | ارسال توسط :

پاری‏‌سن ژرمن، رقیب جدید سیتی برای جذب «الکسیس سانچس»

روزنامه انگلیسی میرر گزارش داده با توجه به جدایی احتمالی نیمار از تیم فرانسوی در آینده و پیوستنش به رئال مادرید این تیم به دنبال جذب سانچس است.

به گزارش بابل نوین،با نزدیک شدن به ماه ژانویه و فصل نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال، عجیب نیست که دوباره اخبار مربوط به بازیکنان و این که به کدام تیم‌‎ها خواهند رفت، نمایان شود. مخصوصا اگر آن بازیکن الکسیس سانچس باشد که از پیش از شروع بازی‌های این فصل هم صحبت از جدایی‎اش از تیم فوتبال آرسنال به میان بود و البته این اتفاق نیفتاد.

این بار روزنامه دیلی میرر مدعی شده نارضایتی مهاجم اهل شیلی از شرایطش در لندن و تیم ونگر همچنان ادامه دارد. این روزنامه با توجه به این که سانچس از فصل گذشته تا به حال به منچسترسیتی نسبت داده شده، مدعی شده تی گواردیولا برای جذب سانچس حالا یک رقیب جدی دارد و آن هم پاری‎سن ژرمن است.

به گزارش میرر تیم فرانسوی می‎داند که نیمار احتمالا بعد از اتمام قراردادش یا حتی یک سال زودتر به رئال مادرید ملحق خواهد شد و در نتیجه تمرکزش را روی الکسیس سانچس برای جانشینی او گذاشته است.

البته بایرن مونیخ هم یکی دیگر از مشتریان سانچس است که در مقایسه با دو تیم سیتی و پی‎‏اس‎جی که مالکین عرب ثروتمند دارند شانس کمتری دارد.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.