امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55070
  پرینتخانه » فناوری اطلاعات تاریخ انتشار : 31 فروردین 1396 - 22:42 | | ارسال توسط :

پرورش سبزیجات خانگی را با این گلدان های هوشمند تجربه کنید

وقتی نظر افراد درباره سلیقه غذایی شان را بپرسید، اکثر پاسخ دهندگان می گویند خوردن غذای تازه برای آنها لذت بخش تر است. با این حساب، پرورش دادن سبزیجات در خانه بهترین راه برای در اختیار داشتن غذای تازه است، اما با توجه به سبک زندگی شهری امروزی، چنین آرزویی تقریبا محال است.

به گزارش بابل نوین،با این حال، شرکت فنلاندی ترگرن که اهمیت زیادی به پرورش سبزیجات خانگی می دهد به تازگی ایده ای را معرفی کرده که با بهره گیری از فناوری های نوین، شما را از دانش کشاورزی بی نیاز می کند و رشد گیاهان را تسریع می کند.
در این محصول از “فناوری رشد فعال” استفاده شده و به جای خاک، گیاهان در محلولی مغزی رشد می کنند. به این ترتیب، گیاهان با سه برابر سرعت بیشتری رشد می کنند.
این گلدان ها به نرم افزار اختصاصی این شرکت نیز مجهز هستند. کاربران با استفاده از موبایل خود می توانند شرایط رشد گیاهان را کنترل کنند.
مارکوس نیلسون، از بنیانگذاران شرکت ترگرن در این باره گفته “گیاهان نیز همچون انسان ها دارای نیازهای به خصوص هستند. برخی به آب بیشتر نیاز دارند و برخی به نور بیشتر.این چالشی است برای همه ما که اگر بخواهیم گیاهان شادابی داشته باشیم باید بر آن غلبه کنیم. اما خیلی از افراد با در نظر گرفتن سختی های این کار، از پرورش سبزیجات خانگی منصرف می شوند. حالا ما با این محصول، به این افراد شانس پرورش سبزیجات خانگی را ارائه می کنیم.”
این گلدان ها با قیمت های مختلفی عرضه می شوند و قیمت آنها بین ۵۷ تا ۱۰۷ دلار تعیین شده است.

2
3
 /ز
تک شات
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.